Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Nu finns 4.2 till iPhonen Jag ger den 4.2/5.
Micke H Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Nu finns 4.2 till iPhonen Mmm, fast det är knappt nånting nytt alls för oss iPhone-användare. Det är iPad-användare som får mest godis. 😛
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) Imponerande av Memphan att memorisera det. 🥰 😆 xD Ja, märkte också att det var sjukt långt. Tog ju som sagt ett tag för att komma ihåg. 😛 Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Micke H Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det finns en byggarbetare här som heter Krusbeth. 😄
Micke H Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Imorse när jag och tjejen vaknade så hade hon inte tröjan på sig som hon haft på sig när vi gick och lade oss. Självklart skyllde hon på mig, men denna gång var jag faktiskt oskyldig! xD
Neosus Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Imorse när jag och tjejen vaknade så hade hon inte tröjan på sig som hon haft på sig när vi gick och lade oss. Självklart skyllde hon på mig, men denna gång var jag faktiskt oskyldig! xD Okej jag antecknar 😛
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Imorse när jag och tjejen vaknade så hade hon inte tröjan på sig som hon haft på sig när vi gick och lade oss. Självklart skyllde hon på mig, men denna gång var jag faktiskt oskyldig! xD x)
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) Okej jag antecknar 😛 Vad ska du göra med anteckningarna sen då? 😳 edit, eh, blev del. xD edit, eh, menar fel. xDDxDDXD Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
Neosus Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Vad ska du göra med anteckningarna sen då? 😳 edit, eh, blev del. xD Jag kommer att klippa ut bockarna.. och bygga hus. ☺️
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Jag kommer att klippa ut bockarna.. och bygga hus. ☺️ ok. 😄
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! 😮
Dingbats Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) Berätta hur det gick! Icke utan tveksamt beröm godkänt. Till min stora undermedvetna förvåning funkade det utmärkt att vänta ut henne på perrongen. Sen är ju varken jag eller hon kung/drottning på att babbla, så det blev lite halvkrystat på tåget, men dugligt. Vi gick i samma gymnasium!!!! Jättekonstigt, men förmodligen undermedvetet kanske därför jag la märke till henne från första början. Så där har vi ju nåt gemensamt. Även om jag hanterade den situationen när jag fick veta det med stor tvekan godkänt. Skulle blivit "wow!" men såg typ misstänksam ut tror jag. Sen hamnade det en emellan oss på tentagenomgången, och hon stannade kvar där inne efteråt längre än mina instinkter vågade vänta på henne, så jag gick och åt lunch själv. Lyckades få ett par ord med henne precis innan föreläsningen sen, men hamnade inte bredvid henne. Gick så sakta jag kunde till tunnelbanan så hon kunde komma ikapp, och då hade hon någon snacksalig tjej med sig och det var bara bra för hon funkade som lim typ. Det är mycket lättare att prata om någon i samtalet är jättebra på det. Sen blev det bara hon och jag de sista stationerna och då frågade jag vad hon lyssnade på mer än Bright Eyes och det kunde hon efter en halv minuts ångestfyllda funderingar inte uttrycka i ord, och jag kunde inte klämma fram mer än att jag lyssnade på Belle & Sebastian och sen på följdfrågorna babbla lite om mina musikaliska projekt. Mitt nervösa jag avslutade med ett "hej då" utan leende istället för "vi ses", men jaja. Jag är tusen gånger gladare än jag hade varit om jag hade bangat på alltihop, men det är så jävla lite kvar på terminen att jag blir helt nipprig och uppspelt och hyper av det även när det går bra. Men hellre det än panikångest antar jag. Redigerat 24 november 2010 av Dingbats
Memphis Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 (redigerat) ??? Dingis skulle ju ragga idag. Redigerat 24 november 2010 av Memphis
Overkill Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Icke utan tveksamt beröm godkänt. Till min stora undermedvetna förvåning funkade det utmärkt att vänta ut henne på perrongen. Sen är ju varken jag eller hon kung/drottning på att babbla, så det blev lite halvkrystat på tåget, men dugligt. Vi gick i samma gymnasium!!!! Jättekonstigt, men förmodligen undermedvetet kanske därför jag la märke till henne från första början. Så där har vi ju nåt gemensamt. Även om jag hanterade den situationen när jag fick veta det med stor tvekan godkänt. Skulle blivit "wow!" men såg typ misstänksam ut tror jag. Sen hamnade det en emellan oss på tentagenomgången, och hon stannade kvar där inne efteråt längre än mina instinkter vågade vänta på henne, så jag gick och åt lunch själv. Lyckades få ett par ord med henne precis innan föreläsningen sen, men hamnade inte bredvid henne. Gick så sakta jag kunde till tunnelbanan så hon kunde komma ikapp, och då hade hon någon snacksalig tjej med sig och det var bara bra för hon funkade som lim typ. Det är mycket lättare att prata om någon i samtalet är jättebra på det. Sen blev det bara hon och jag de sista stationerna och då frågade jag vad hon lyssnade på mer än Bright Eyes och det kunde hon efter en halv minuts ångestfyllda funderingar inte uttrycka i ord, och jag kunde inte klämma fram mer än att jag lyssnade på Belle & Sebastian och sen på följdfrågorna babbla lite om mina musikaliska projekt. Mitt nervösa jag avslutade med ett "hej då" utan leende istället för "vi ses", men jaja. Jag är tusen gånger gladare än jag hade varit om jag hade bangat på alltihop, men det är så jävla lite kvar på terminen att jag blir helt nipprig och uppspelt och hyper av det även när det går bra. Men hellre det än panikångest antar jag. Väldigt roligt att höra! Bra att du vågade och faktiskt gjorde det med. Snyggt! 🙂
Recommended Posts