Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

äxx deee för att markera att jag skrattar utan att behöva skriva text. Eller vänta nu. .blink.

Här får du en dålig ordvits.

Why did the blond guy flash the Venus de Milo?

He wanted to expose himself to art.

Postat

Inatt blir det inget VA GÖ NI? för jag ska lägga mig tidigt för att komma in i rätt dygnsrytm igen.

Så ja säger det redan nu istället!

VA GÖ NI?

Själv ska jag ned till tvättstugan.

He da!

😄

Varför vill du komma in i rätt dygnsrytm? Varför har du inte varit det tidigare? Har det pågått länge?

Postat

Jag såg första minuten.

Redan i konfirmationsundervisningen fick man reda på att det fanns en del andra skrifter om Jesus.

Prästen sa att man var tvungen att utelämna en del som inte fick plats.

Ska se resten om jag hinner nån dag.

Det där programmet var inget bra. Själv är jag inte konfirmerad eller troende. Skulle inte kalla mej ateist dock.

Postat

Ytterligare en av otroligt få roliga vitsar i min blondinvitsbok!

A blond hunter was walking through the woods when he saw a beautiful, sensuous, totally naked woman. She looked at him seductively and said, "I'm game".

So he shot her.

Dra den på svenska.

Postat

Skönt det är ibland att lyssna på riktigt kass musik och så blir det tyst efteråt.

Eller när man fryser som fan och tar på sej en varm tröja.

Postat

Varför vill du komma in i rätt dygnsrytm? Varför har du inte varit det tidigare? Har det pågått länge?

1) Det är bäst.

2) För jag har varit inne i fel dygnsrytm.

3) Ja.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.