Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dingis, inte så jättetrevligt att du delar med dig av det där. Så du vet. Vilket du redan vet, men nu var det sagt.

Postat

Har man sjukdomskänsla i kroppen så ska man INTE träna... hörde jag nyss.

Helt riktigt. Man ska absolut inte träna om man är förkyld, eller på något sätt lite sjuk, krasslig, dålig. Hjärtat tar stryk och det finns fall där ungdomar -som annars är fullt friska - har drabbats av hjärtstillestånd, infarkt av något slag, min bror kände till något fall.

Postat

Helt riktigt. Man ska absolut inte träna om man är förkyld, eller på något sätt lite sjuk, krasslig, dålig. Hjärtat tar stryk och det finns fall där ungdomar -som annars är fullt friska - har drabbats av hjärtstillestånd, infarkt av något slag, min bror kände till något fall.

Hemskt!

Postat

Dingbats menade väl att han ska supa till i sin ensamhet.

Memphis kan ha rätt - otrevligt?

Kanske han förvisso kunde ha menat i detta fallet men det är ganska ofta han tydligt berättar om det andra.

Postat (redigerat)

Jag fick ju hjärtmuskelinflammation när jag var 17.

Hade läkarintyg som gympaläraren inte ens trodde på.

Han var på väg att tvinga mig vara med i redskapsgymnastiken.

Jag sket i det och satt kvar i gympasalen oomklädd såklart.

Blev betyg därefter.

Redigerat av debatt
Postat

Var nyss inne i stan på ett studiecirkel-ledar-seminarie som jag skulle vara med på eftersom vi hyr lokalen av folkbildningsförbundet Sensus. Var rätt trevligt, lagom flummigt, fick kaffe, baguette iaf. ☺️

Pratade me en av tjejerna efteråt och hon ville ha baslektioner av mig men jag fick avböja, har inte tid. 😑

Postat

Ska inte störa Dingbats o Memphis nu mer, de laddar väl upp för Ajax-Milan på TV10 eller atdhe.net nu, antar jag.

Drickan och chipsen ventileras. Europatipskupongerna på plats till vänster resp höger om dem på bordet framför.

Det är inga gissningslekar - utan ren fakta.

😄

Postat

Jag fick ju hjärtmuskelinflammation när jag var 17.

Hade läkarintyg som gympaläraren inte ens trodde på.

Han var på väg att tvinga mig vara med i redskapsgymnastiken.

Jag sket i det och satt kvar i gympasalen oomklädd såklart.

Blev betyg därefter.

😕

Dålig lärare. 😑

Postat

Var nyss inne i stan på ett studiecirkel-ledar-seminarie som jag skulle vara med på eftersom vi hyr lokalen av folkbildningsförbundet Sensus. Var rätt trevligt, lagom flummigt, fick kaffe, baguette iaf. ☺️

Pratade me en av tjejerna efteråt och hon ville ha baslektioner av mig men jag fick avböja, har inte tid. 😑

Hon kan få lektioner av mig.

Bas, sa du,

ja vad fan... med lite improvisation så...

😆

Postat

Stämmer. Men ofta känner man sig sjuk mycket längre än man faktiskt är sjuk, eftersom alla biverkningar efter en förkylning (nästäppa och hosta typ) sitter i så jädrans länge. Har man varit pigg i några dagar, ska det inte vara några problem. Det känns onödigt att vänta ut en 3-veckorsperiod med hosta.

känns onödigt att springa runt och hosta och dö av andnöd också iofs.

Postat

Ska inte störa Dingbats o Memphis nu mer, de laddar väl upp för Ajax-Milan på TV10 eller atdhe.net nu, antar jag.

Drickan och chipsen ventileras. Europatipskupongerna på plats till vänster resp höger om dem på bordet framför.

Det är inga gissningslekar - utan ren fakta.

😄

Ajax? Pratar vi tvättmedel nu eller? 😕

😛

Postat (redigerat)

Stämmer. Men ofta känner man sig sjuk mycket längre än man faktiskt är sjuk, eftersom alla biverkningar efter en förkylning (nästäppa och hosta typ) sitter i så jädrans länge. Har man varit pigg i några dagar, ska det inte vara några problem. Det känns onödigt att vänta ut en 3-veckorsperiod med hosta.

Men om man är död reducerars ju kaloriintaget väsentligt. Skall inte underskatta det heller.

Redigerat av Pico
Postat

2 feberfria dagar är en bra tumregel.

Ett virus kan man dock ha dolt och få hjärtstillestånd eller -inflammation.

Postat

Men om man är död reducerars ju kaloriintaget väsentligt. Skall inte underskatta det heller.

😆

Du e cp. xD

Postat

snacka om katabolt tillstånd.

Postat

Jag såg första minuten.

Redan i konfirmationsundervisningen fick man reda på att det fanns en del andra skrifter om Jesus.

Prästen sa att man var tvungen att utelämna en del som inte fick plats.

Ska se resten om jag hinner nån dag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.