Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

En oerhört pratglad tjej i min klass sa angående vad det nu var att "det finns så mycket annat man kan göra med händerna" och jag undrar om hon menar köra upp dem i fittan eller om hon syftade på nåt annat.

Postat

Engång när jag gick in på Statoil för att köpa korv i bagett så var det en skitsnygg tjej som juckade korven framåtebax i brödet... Gissa om jag fick roliga bilder i huvet. 😱

Postat

Engång när jag gick in på Statoil för att köpa korv i bagett så var det en skitsnygg tjej som juckade korven framåtebax i brödet... Gissa om jag fick roliga bilder i huvet. 😱

Bad du inte om att få jucka din korv mellan hennes brön också?

Postat

Han jobbade hemifrån och man hörde skrikande ungar i bakgrunden. Han var nog stressad! 😛😄

Definitivt din mamma alltså.

Postat

Inatt blir det inget VA GÖ NI? för jag ska lägga mig tidigt för att komma in i rätt dygnsrytm igen.

Så ja säger det redan nu istället!

VA GÖ NI?

Själv ska jag ned till tvättstugan.

He da!

😄

Postat

Jag skall snart tappa ur, lite makaronifärs, ur, min köttlåda.

vad mycket du ska tappa. fast du har nog nåt vajsing med korttidsminnet, för du upprepade dig lite. men det är ok, jag är likadan. så det är ok.

Postat

vad mycket du ska tappa. fast du har nog nåt vajsing med korttidsminnet, för du upprepade dig lite. men det är ok, jag är likadan. så det är ok.

Bastage! 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.