Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Stötte PÅ eller STÖTTE på?

Projekt är bra att ha. För mig tenderar sånt här att bli projekt bland alla andra det också... om än prioriterat högre och mer akut.

Otjejbefriade musikprojekt vore också kul.

STÖTTE på. Hon stod och log borta vid Postkön och lutade sig lite lätt halvt bakåt till slut mot disken och rättade till håret och log.

Sedan glodde hon naturligtvis på mitt arsle när jag gick därifrån.

Annons
Postat

STÖTTE på. Hon stod och log borta vid Postkön och lutade sig lite lätt halvt bakåt till slut mot disken och rättade till håret och log.

Sedan glodde hon naturligtvis på mitt arsle när jag gick därifrån.

Anmäl den jäveln för nåt.

Eller sätt påna.

Postat

Kurir är lite dyrare, men det kan det vara värt.

Furir då.

jag vill tittas på, kramas på & pratas med

Nästa gång du blir påstött tycker jag du ska satsa påt.

Postat

Lite pinsamt är det annars när man möter någon som tror sig om att känna en, men som man själv inte känner igen det minsta även om man borde.

Gått i samma skola, arbetat ihop eller nåt. En gång var det en som blev ihop med en tjej som jag tydligen ska ha känt och känt väl. Jag har fortfarande inte en aning om vem hon är. 😆😄

Postat

Lite pinsamt är det annars när man möter någon som tror sig om att känna en, men som man själv inte känner igen det minsta även om man borde.

Gått i samma skola, arbetat ihop eller nåt. En gång var det en som blev ihop med en tjej som jag tydligen ska ha känt och känt väl. Jag har fortfarande inte en aning om vem hon är. 😆😄

Fast då har man ju egentligen ingenting att skämmas för, man vet ju inte ens vem fanskapet är.

Postat

Fast då har man ju egentligen ingenting att skämmas för, man vet ju inte ens vem fanskapet är.

Jo, fast... jag träffade henne senare och hon tog upp en massa saker i skolan, det var inte lite heller...

om när den och den sa så och minns du det och det... och vad de gjorde sen och bla bla och jada jada jada...

Har inte en clue om vad hon dillade om i 30 minuter.

Aldrig sett henne förr.

Vi hade inte varit ihop iaf.

Postat

Jo, fast... jag träffade henne senare och hon tog upp en massa saker i skolan, det var inte lite heller...

om när den och den sa så och minns du det och det... och vad de gjorde sen och bla bla och jada jada jada...

Har inte en clue om vad hon dillade om i 30 minuter.

Aldrig sett henne förr.

Vi hade inte varit ihop iaf.

Nämen det är ju det jag säger. Då behöver du inte lägga större vikt vid det än när det kommer fram en finsk alkis och pratar halvt obegripligt om Ryskland med en halvdrucken Koskenkorva i handen.

Postat

Som jag sa i ett tidigare inlägg, jag har en idiotsäker plan. Jag väntar ut henne på perrongen där jag byter tåg och hon kliver på nu på onsdag, och sen kommer vi vara tillsammans hela dan ska jag fanimig se till. Kanske låter lite småcreepy, men hellre småcreepy än osynlig.

😄

Postat

Va fan? 😮

Bastuträsk?

Örkelljunga?

Härnösand?

Kristinehamn?

Arboga?

Övertorneå?

Ystad?

Västerås?

Motala?

Calcutta?

Eh.. Va menar du? Att det dom där städerna e värre? Ja, det kanske. Men Götet e ju fortfarande smutsigt jämfört me typ Karlstad, Örebro, Vänersborg, Trollhättan, Uddevalla.

Postat

😄

Javet, asbra idé faktiskt. Det är otroligt att det inte slog mig förns nyss att hon har ju faktiskt inte en aning om hur länge jag har stått på perrongen när hon kommer ner för trappan, jag kan ju lika gärna precis ha kommit dit. Så det kan i princip inte gå fel. Nästan lite tråkigt när det är så enkelt.

Hej!

Postat

Eh.. Va menar du? Att det dom där städerna e värre? Ja, det kanske. Men Götet e ju fortfarande smutsigt jämfört me typ Karlstad, Örebro, Vänersborg, Trollhättan, Uddevalla.

Fast större.

Postat

Skövde och Boden.

Postat

Javet, asbra idé faktiskt. Det är otroligt att det inte slog mig förns nyss att hon har ju faktiskt inte en aning om hur länge jag har stått på perrongen när hon kommer ner för trappan, jag kan ju lika gärna precis ha kommit dit. Så det kan i princip inte gå fel. Nästan lite tråkigt när det är så enkelt.

Hej!

Ponera att hon säger att hon visste att du hade stått där ett bra tag för hon hade läst om det här.

Hur skulle du reagera då tror du?

😮

Postat

Ponera att hon säger att hon visste att du hade stått där ett bra tag för hon hade läst om det här.

Hur skulle du reagera då tror du?

😮

Det vore oläckert! Det bjuder jag på isåfall, det känns ungefär lika troligt som att hon dog av naturliga orsaker kvällen innan.

Postat

Det vore oläckert! Det bjuder jag på isåfall, det känns ungefär lika troligt som att hon dog av naturliga orsaker kvällen innan.

Du behöver inte vara orolig.

Var lite lagom bara.

Postat

Har en kompis på 23 som har detta som favoritprogram. TV4 Plus. Just nu f.ö.

(17).jpg

Snabbnummer 23 i telefonen? Gatunummer 23? Nya innedrogen 23? Han dyker upp när du räknat till 23?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.