Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hej, jag är en artonåring som har knullat, och undrar i vilket hål jag ska stoppa i kuken i? Först finns det ju ett hål lite under fittan, ett annat hål är typ i mitten. Jag knullade i förra veckan, men hon stönade inte, inte någonting alls.

Min kuk är normalt stor, och alla tjejer stönar ju första gången de knullar, så därför kanske jag stoppade in den i fel hål? Jag stoppade in den i hållet där jag pullade henne (precis under fittan)

Postat

Ding bats

Si ça vous intéresse, så ska jag på onsdag stå som en obehaglig stalker i förväg och vänta ut söt tjej på tunnelbaneperrongen där jag byter tåg och hon kliver på, så att jag garanterar att få umgås med henne den dan. Sen ska jag pussa henne torsdag v. 50.

Postat

Varken eller. Försöker inte nått heller. Har inte tid, lust eller ork. Får ta det när jag gått färdigt min utbildning.

Postat

Funderar mycket på vart jag vill bo sen. Vet inte om jag vill flytta till Uddevalla igen. På ett sätt känner man sig hemma där med sina rötter och så, men samtidigt pallar jag inte det heller.

Götet e mysigt men samtidigt sletet och smutsigt. Funderar på att söka massa jobb sen i andra städer som jag aldrig varit i, typ Lidköping, Jönköping, Borås eller nått, något nytt, fräsht, en nystart igen.

gweh, vet inte.

Postat

Segt. Inget sug?

EDIT: Nej, inte så.

Nä, inget sug just nu faktiskt, blir så utmattad av allt pluggande tror jag.

Postat

Som jag sa i ett tidigare inlägg, jag har en idiotsäker plan. Jag väntar ut henne på perrongen där jag byter tåg och hon kliver på nu på onsdag, och sen kommer vi vara tillsammans hela dan ska jag fanimig se till. Kanske låter lite småcreepy, men hellre småcreepy än osynlig.

Postat

Götet e mysigt men samtidigt sletet och smutsigt.

Va fan? 😮

Bastuträsk?

Örkelljunga?

Härnösand?

Kristinehamn?

Arboga?

Övertorneå?

Ystad?

Västerås?

Motala?

Calcutta?

Postat

Som jag sa i ett tidigare inlägg, jag har en idiotsäker plan. Jag väntar ut henne på perrongen där jag byter tåg och hon kliver på nu på onsdag, och sen kommer vi vara tillsammans hela dan ska jag fanimig se till. Kanske låter lite småcreepy, men hellre småcreepy än osynlig.

E d hon på skolan?

E det en random tjej så ringer hos dårhuset.

Postat

E d hon på skolan?

E det en random tjej så ringer hos dårhuset.

Klart det inte är vem som helst, jag är inte dum i huvet. Det är hon söt tjej.

Postat

Klart det inte är vem som helst, jag är inte dum i huvet. Det är hon söt tjej.

😆 Men medge att 😄 det hade varit 😆😆 jättekul om det hade

😄😛😆 varit vemsomhelst... 😆

Postat

😆 Men medge att 😄 det hade varit 😆😆 jättekul om det hade

😄😛😆 varit vemsomhelst... 😆

Nej, det hade varit tragiskt. Som det är nu är det bara lite pinsamt i teorin men kul & bra i praktiken.

Jag blev så lack på mig själv när jag brutalmissade i skolan idag så när jag kom hem slängde jag mig på skrivmaskinen och knapprade argt ner ett strängt brev till mig själv med väldigt arga regler om hur jag måste bete mig och kom på den här idén.

Postat

Önskar lycka till. Bara du kommit över tröskeln, så...

Var en tjej som stötte på mig i affär'n f.ö.!

Igår blev jag uttittad dessutom, nästan creepy,

av folk jag mötte. Trodde det rann måsskit på mössan,

men icke. Men jag fokuserar mer på projekten just nu.

Och de är tämligen tjejbefriade.

Postat

Önskar lycka till. Bara du kommit över tröskeln, så...

Var en tjej som stötte på mig i affär'n f.ö.!

Igår blev jag uttittad dessutom, nästan creepy,

av folk jag mötte. Trodde det rann måsskit på mössan,

men icke. Men jag fokuserar mer på projekten just nu.

Och de är tämligen tjejbefriade.

Stötte PÅ eller STÖTTE på?

Projekt är bra att ha. För mig tenderar sånt här att bli projekt bland alla andra det också... om än prioriterat högre och mer akut.

Otjejbefriade musikprojekt vore också kul.

Postat

Nej, det hade varit tragiskt. Som det är nu är det bara lite pinsamt i teorin men kul & bra i praktiken.

Jag blev så lack på mig själv när jag brutalmissade i skolan idag så när jag kom hem slängde jag mig på skrivmaskinen och knapprade argt ner ett strängt brev till mig själv med väldigt arga regler om hur jag måste bete mig och kom på den här idén.

Nja, jag vet inte om det hade varit så tragiskt egentligen. Man ser det nästan dagligen i någon tv-kanal. Nu senast nyss, det kallas Dolda kameran (i olika skepnader). Det kan man alltid hänvisa till om det skiter sig.

När kommer brevet - var det A- eller B-post?

😕

Postat

Nja, jag vet inte om det hade varit så tragiskt egentligen. Man ser det nästan dagligen i någon tv-kanal. Nu senast nyss, det kallas Dolda kameran (i olika skepnader). Det kan man alltid hänvisa till om det skiter sig.

När kommer brevet - var det A- eller B-post?

😕

Då ska det skita sig rejält isåfall.

Det var omedelbar leverans på det brevet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.