Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu steker jag kycklingfilé.

Kokar penne.

Gör en gräddig kantarellsås.

Strimlar grön paprika.

Skivar tomat.

En typisk tisdagsmiddag.

Annons
Postat

Ska få utbildning i InDesign. Najs.

7120 kr inkl mervärdesskatt.

Sedan tillkommer kostnaden för programmet också.

Det finns inget sådant som en fri utbildning.

Apropå lunch...

Postat

7120 kr inkl mervärdesskatt.

Sedan tillkommer kostnaden för programmet också.

Det finns inget sådant som en fri utbildning.

Apropå lunch...

Du menade gratis va?

Postat

Du menade gratis va?

Försökte vara lustig.

Men Pazo har sagt att Seb är lösig så reaktionen kommer nog om ett par dagar - all den stund som Pazo anklagats för att läsa sakta själv...

Har för mig att OK skrev "fri" lunch - annars hade jag skrivit "gratis" utbildning.

Postat

Försökte vara lustig.

Men Pazo har sagt att Seb är lösig så reaktionen kommer nog om ett par dagar - all den stund som Pazo anklagats för att läsa sakta själv...

Har för mig att OK skrev "fri" lunch - annars hade jag skrivit "gratis" utbildning.

Lösig?

Ska gå kurs genom Folkuniversitet för att kunna redigera min programförenings tidning. Skulle få gå den till självkostnadspris, men jag antar att föreningen betalar.

Postat

Lösig?

Ska gå kurs genom Folkuniversitet för att kunna redigera min programförenings tidning. Skulle få gå den till självkostnadspris, men jag antar att föreningen betalar.

Lösig = Långsam

En förmån du får kvarskatt på alltså.

Annars e d bra.

🙂

Postat (redigerat)

eeeh.. hej.

Var mycket idag, pluggade till nu, multitaskat me tvättande, blev irriterad på en polare typ 4gånger under dagen, har materiallabb me honom imorn morgon. meh 🤪 Herrå!

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.