debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Nu steker jag kycklingfilé. Kokar penne. Gör en gräddig kantarellsås. Strimlar grön paprika. Skivar tomat. En typisk tisdagsmiddag.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Hej! Jimmie Åkesson m.fl. gick ut från Gudstjänsten i Storkyrkan.
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Tejk ö säd sång änd mäjk it bä-ä-ä-derr. Den kom han på i bilen.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Ska få utbildning i InDesign. Najs. 7120 kr inkl mervärdesskatt. Sedan tillkommer kostnaden för programmet också. Det finns inget sådant som en fri utbildning. Apropå lunch...
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 7120 kr inkl mervärdesskatt. Sedan tillkommer kostnaden för programmet också. Det finns inget sådant som en fri utbildning. Apropå lunch... Du menade gratis va?
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Du menade gratis va? Försökte vara lustig. Men Pazo har sagt att Seb är lösig så reaktionen kommer nog om ett par dagar - all den stund som Pazo anklagats för att läsa sakta själv... Har för mig att OK skrev "fri" lunch - annars hade jag skrivit "gratis" utbildning.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Nu verkar det vara Kulturnyheter på tv. Äta middag sedan.
Overkill Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Försökte vara lustig. Men Pazo har sagt att Seb är lösig så reaktionen kommer nog om ett par dagar - all den stund som Pazo anklagats för att läsa sakta själv... Har för mig att OK skrev "fri" lunch - annars hade jag skrivit "gratis" utbildning. Lösig? Ska gå kurs genom Folkuniversitet för att kunna redigera min programförenings tidning. Skulle få gå den till självkostnadspris, men jag antar att föreningen betalar.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Lösig? Ska gå kurs genom Folkuniversitet för att kunna redigera min programförenings tidning. Skulle få gå den till självkostnadspris, men jag antar att föreningen betalar. Lösig = Långsam En förmån du får kvarskatt på alltså. Annars e d bra. 🙂
Overkill Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Lösig = Långsam En förmån du får kvarskatt på alltså. Annars e d bra. 🙂 jaså?
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Första nya fb-vännen på endast allah vet hur länge.
Memphis Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 (redigerat) eeeh.. hej. Var mycket idag, pluggade till nu, multitaskat me tvättande, blev irriterad på en polare typ 4gånger under dagen, har materiallabb me honom imorn morgon. meh 🤪 Herrå! Redigerat 5 oktober 2010 av Memphis
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Vill ha alldeles för mycket pengar att slösa på typ http://www.presentandcorrect.com/index.php Är nästan där.
Recommended Posts