Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Betnér bara gnäller och är ju bara vanlig ståuppare. Dorsin är ju kul på riktigt och gör mer än bara är ståuppare och parlamentetbesökare.

Jag har väldigt svårt för ståuppare generellt. Ännu svårare har jag för när folk ska återberätta någon ståuppares otroligt roliga skämt. Jaha hehe.

Postat

Betnér bara gnäller och är ju bara vanlig ståuppare. Dorsin är ju kul på riktigt och gör mer än bara är ståuppare och parlamentetbesökare.

Vadå kul på riktigt? xD

Postat

Jag har väldigt svårt för ståuppare generellt. Ännu svårare har jag för när folk ska återberätta någon ståuppares otroligt roliga skämt. Jaha hehe.

"What's the deal with stand-up comedians?"

Postat

Vadå kul på riktigt? xD

Han drar inte bara lite skämt på en scen utan gör lite mer. Som Rheborg, Schyffert, etc också. Robert Gustafsson (Gustavsson?) räknas inte.

Postat

Han drar inte bara lite skämt på en scen utan gör lite mer. Som Rheborg, Schyffert, etc också. Robert Gustafsson (Gustavsson?) räknas inte.

Rheborg bara torrjuckar.

Nä usch, jag gillar inte "komiker".

Postat

Jag tycker att det som är kul är roligt och det som är tråkigt är tråkigt fast ibland är det kul när det är tråkigt på ett roligare sätt som t.ex. när det är kul fast det egentligen inte är det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.