Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det lär bli 12 kr porto på det.

Nepp! Ska lämna det i lådan själv. Egentligen var sista ansökan 20:e november, men eftersom det var på en lördag sa dom att man kunde lämna in till och med klockan 12 den 22:e, vilket är då dom tömmer brevlådan.

Postat

Nepp! Ska lämna det i lådan själv. Egentligen var sista ansökan 20:e november, men eftersom det var på en lördag sa dom att man kunde lämna in till och med klockan 12 den 22:e, vilket är då dom tömmer brevlådan.

På typ institutionen? Det är ju skönt iofs.

Postat

A-team var ju ganska meh. Hade ju inte förväntat mig en Oscar-rulle iofs, men åtminstone ok action. :yawn:

Jag blev uttråkad bara av att se trailern. 😛

Postat

Jag blev uttråkad bara av att se trailern. 😛

Biel visade ju inte ens upp behagen. Värdelös skådis, men ok om man får se lite hooters. xD

Postat

Hahahahahaha

Lyssnar på nån folksnubbe från Kanada som helt random helt oväntat sjunger på svenska! Helt okej uttal, lite brytning.

Postat

Hur många olika hus hänger ni i och så? Alltså inte nationerna utan plugg.

Beror på kurser.

Just nu Ångström och ute på SLU och på Pollax. Förra perioden hängde vi typ bara på Geocentrum Nån gång på EBC

Postat

Hahahahahaha

Lyssnar på nån folksnubbe från Kanada som helt random helt oväntat sjunger på svenska! Helt okej uttal, lite brytning.

"Jag väntar på dig" låter som "jag vänder på dig".

Postat

Hur många olika hus hänger ni i och så? Alltså inte nationerna utan plugg.

Numera brukar jag vara här:

ek300.jpg

Förr var jag mycket här:

universitetshuset_uppsala_1194860473_741255.jpg

och

pd582771.jpg

(det bruna huset där och bak till vänster)

Postat

Beror på kurser.

Just nu Ångström och ute på SLU och på Pollax. Förra perioden hängde vi typ bara på Geocentrum Nån gång på EBC

Inte på KUK då?

Ändå kul att få vara runt lite. Lingvistiken lär typ bara vara i samma korridor hela tiden.

Postat

Numera brukar jag vara här:

Förr var jag mycket här:

och

(det bruna huset där och bak till vänster)

Jäklar. Det ser ju inte ens ut att vara nära varann.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.