Pico Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Snarare nitton år yngre...😆 Beror på "hur" man cer 😊 Grattis dårå damn it! 😄
Fidden Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 jag ska fira slejs födelsedag med att lyssna på Ludwig Bell. Gillar första textraderna på hans skiva, så då tänkte jag att jag får lyssna på resten också 😄
Overkill Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Ludwig Bell satt i vår trappuppgång ett tag.
Overkill Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Eller ja, en poster om att han skulle spela.
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 De har ju jag precis fått börja göra! Lite coolt! 😎 Kunde du inte det innan?
Fidden Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 I've have never seen anyone fringe it quite like that before. it's amazing!
Memphis Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Jag har haft tre förhållanden. Alla på mellanstadiet. xD Sara, vi var ihop 2 veckor. Pernilla - Hånglade för första gången, var ihop i tre v. Camilla - Blev ihop med henne mot min vilja efter en kompis typ tvingat mig. xD Gjorde slut dagen efter. :pPPppPP
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Jag har haft tre förhållanden. Alla på mellanstadiet. Sara, vi var ihop 2 veckor. Pernilla - Hånglade för första gången, var ihop i tre v. Camilla - Blev ihop med henne mot min vilja efter en kompis typ tvingat mig. Gjorde slut dagen efter. :pPPppPP Mellanstadiet räknas absolut inte. Killis: 😆
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 i only want to be one of your friends dingding dong dingding dong
Fidden Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 jag har haft 4 om man räknar det sådär. I kronologisk ordning: Johanna, syrran till min brors flickvän. vi gjorde aldrig slut, så rent officiellt är vi nog fortfarande tillsammans. funderar på att leta upp henne på facebook och konfrontera henne med det. Anneli, varade i ett halvår. eller nästan. hon ville att vi skulle vara ihop ett halvår innan hon skulle släppa till. jag dumpade henne en vecka innan. Gillade henne aldrig, men tänkte att det nog skulle vara så. Sofia, spridda skurar i ett halvår. Vi gjorde slut i snitt en gång i månaden. det är det i särklass mest givande förhållandet jag haft. Malin, 4 månader. Senaste försöket, typ 4 eller 5 år sedan. Totalt meningslöst och slöseri med tid. Var bara kär i en av dessa, och det var bara det förhållandet som var ok, även om hon inte var speciellt kär i mig. Det jag har lärt mig av detta är att jag aldrig kan tvinga fram känslor för nån och att jag lika gärna kan dumpa folk direkt istället för att försöka polera bajskorven i månader. Eller, jag har nog lärt mig att jag lika gärna kan köra på själv xD
Pazo Postat 21 november 2010 Trådstartare Postat 21 november 2010 Några månadsförhållanden bara Innan clara så vare väl typ 1mån med en brud men de räknar jag inte direkt
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Var bara kär i en av dessa, och det var bara det förhållandet som var ok, även om hon inte var speciellt kär i mig. Det jag har lärt mig av detta är att jag aldrig kan tvinga fram känslor för nån och att jag lika gärna kan dumpa folk direkt istället för att försöka polera bajskorven i månader. Sofia Eller, jag har nog lärt mig att jag lika gärna kan köra på själv Det är min värsta mardröm. Eller egentligen inte, min allra värsta mardröm är att jag tvingas köra på själv utan att ha någon erfarenhet av något annat.
Memphis Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Mellanstadiet räknas absolut inte. Nä, jag vet. 😛 Var nära att bli ett under gymnasiet, vi gick på bio osv men blev inget, hon flyttade iväg osv.
Fidden Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 förrst mådde jag kast för att jag inte hade ätit nått, men nu mår jag kass för att jag ätit alderles för myket. Alldrig blir man ricktigt nöjjd. och för övrigt stavade jag ungefär som en i listan nu.
Fidden Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 ja, precis. det som gäller är versalsamma intressen.
Overkill Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Eller, jag har nog lärt mig att jag lika gärna kan köra på själv xD 😄 word
Overkill Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Nu har jag stoppat i två ansökningsblanketter + bilagor + foto på mig själv i ett kuvert som jag stängt. 😮
Memphis Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Det var som fan! 😮 E det till utländska skolor eller vad var det?
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 (redigerat) Nu har jag stoppat i två ansökningsblanketter + bilagor + foto på mig själv i ett kuvert som jag stängt. 😮 Det lär bli 12 kr porto på det. EDIT: Eller är det utomlands lär det gå på 28 spänn (utanför Europa). Redigerat 21 november 2010 av Dingbats
Recommended Posts