Overkill Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Om man röker på i amsterdam, kommer hem till sverige och senare blir testad och så hittas det spår av cannabis. Vad händer då?
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Fast filmjäveln var dubbad. Så det blev inget. Dumt. Snö/koks/kola. Osäker på vad coola människor säger. Ännu dummare. Tror inte man säger snö iaf.
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Om man röker på i amsterdam, kommer hem till sverige och senare blir testad och så hittas det spår av cannabis. Vad händer då? 10 år minst.
Overkill Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Tråkig och hörs så jävla tydligt att det är folk som gått på musikskola/estet. Gillar verkligen inte sånt.
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Tråkig och hörs så jävla tydligt att det är folk som gått på musikskola/estet. Gillar verkligen inte sånt. Lyssna på black metal
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Jag tror jag ska skaffa lite black metal faktiskt. Det enda som är synd är själv imagen och temana.
Overkill Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Jag tror jag ska skaffa lite black metal faktiskt. Det enda som är synd är själv imagen och temana. Vill man ha brutal/tung musik finns det ju annat som är bättre i så fall.
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Vill man ha brutal/tung musik finns det ju annat som är bättre i så fall. Ja säkert, som? Men kan vara kul att prova olika.
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Noisecore står det på Wikipedia. Men jag är mer ute efter det mörka bombastiska. Bara för Mount Eerie gör sånt på ett par skivor.
debatt Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Hur gick det? Jo då, det blev en kalender från Letts med vit pärm och kulörta rutor på pärmens utsida. Jag köpte ett par Shepherds tofflor med fårull fär 550 SEK. De har jag haft stor nytta av. Just nu också. Även kalendern kom till nytta idag, när jag skulle beställa tid till optikern och trodde jag skulle komma i nästa vecka dit, men det var inte förrän i julveckan sa tjejen i kassan.
debatt Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Jag skall börja be brudar dra åt helvete det första jag gör. Kan ju knappast gå sämre än det gör just nu. En del tänder på det.
Dingbats Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Jo då, det blev en kalender från Letts med vit pärm och kulörta rutor på pärmens utsida. Jag köpte ett par Shepherds tofflor med fårull fär 550 SEK. De har jag haft stor nytta av. Just nu också. Även kalendern kom till nytta idag, när jag skulle beställa tid till optikern och trodde jag skulle komma i nästa vecka dit, men det var inte förrän i julveckan sa tjejen i kassan. Det var en stor dag den dan alltså.
debatt Postat 20 november 2010 Postat 20 november 2010 Om man röker på i amsterdam, kommer hem till sverige och senare blir testad och så hittas det spår av cannabis. Vad händer då? Man blir idiotförklarad.
Dingbats Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 tyckte mest om tystnaden innan man tryckte på play
slejnard Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Du ska inte tro det blir sommar ifall ingen sätter sig fort. Han/Hon är alltid Fart ( my shiny metal azz;) ) 😱
slejnard Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 tyckte mest om tystnaden innan man tryckte på play Mota och stoppa ⚠️ Brukar funka.
slejnard Postat 21 november 2010 Postat 21 november 2010 Jzuz ...du e ju kung på riktigt! Schyzzt klippff 😛 Zorry...men "lite" druk é ja alt 😮
Recommended Posts