Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Fast filmjäveln var dubbad. Så det blev inget.

Dumt.

Snö/koks/kola. Osäker på vad coola människor säger.

Ännu dummare.

Tror inte man säger snö iaf.

Postat

Om man röker på i amsterdam, kommer hem till sverige och senare blir testad och så hittas det spår av cannabis. Vad händer då?

10 år minst.

Postat

Tråkig och hörs så jävla tydligt att det är folk som gått på musikskola/estet. Gillar verkligen inte sånt.

Lyssna på black metal

Postat

Jag tror jag ska skaffa lite black metal faktiskt. Det enda som är synd är själv imagen och temana.

Vill man ha brutal/tung musik finns det ju annat som är bättre i så fall.

Postat

Noisecore står det på Wikipedia. Men jag är mer ute efter det mörka bombastiska.

Bara för Mount Eerie gör sånt på ett par skivor.

Postat

Hur gick det?

Jo då, det blev en kalender från Letts med vit pärm och kulörta rutor på pärmens utsida.

Jag köpte ett par Shepherds tofflor med fårull fär 550 SEK. De har jag haft stor nytta av.

Just nu också. Även kalendern kom till nytta idag, när jag skulle beställa tid till optikern

och trodde jag skulle komma i nästa vecka dit, men det var inte förrän i julveckan sa tjejen

i kassan.

Postat

Jo då, det blev en kalender från Letts med vit pärm och kulörta rutor på pärmens utsida.

Jag köpte ett par Shepherds tofflor med fårull fär 550 SEK. De har jag haft stor nytta av.

Just nu också. Även kalendern kom till nytta idag, när jag skulle beställa tid till optikern

och trodde jag skulle komma i nästa vecka dit, men det var inte förrän i julveckan sa tjejen

i kassan.

Det var en stor dag den dan alltså.

Postat

Om man röker på i amsterdam, kommer hem till sverige och senare blir testad och så hittas det spår av cannabis. Vad händer då?

Man blir idiotförklarad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.