Micke H Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 redan visat den typ två gånger innan tror jag! 😮 Ooops. 😊
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Jimmie Åkesson: Jag har aldrig tidigare känt mig så kränkt. 😆 Det var väl det att de haft obscena plakat. Om de nu hade haft det. Jag har inte sett nyheterna.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Nu ska jag komponera ett viktigt mail! Lycka till! E d du som har den där skärmbilden med skrivbordet och hyllan? Den e . . . bäst.
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Efter Hitlers judeförföljelser återstod endast Jesus. Jesus gjorde sitt första under den 14 maj 1948, nämligen staten Israel. I jättestora ledningar fördes judarna från Europa söderut. Där det förr endast fanns grus och torr jord, blev det nu omkring sju miljoner trevliga judar. Inte alltid vackert, men ändamålsenligt. Hela Israel skall vara frälst.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Efter Hitlers judeförföljelser återstod endast Jesus. Nej, Jesus var död innan Hitler föddes.
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Nej, Jesus var död innan Hitler föddes. Nej, och bevis på det ser vi i staten Israel.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Nej, och bevis på det ser vi i staten Israel. Har du fått en knäpp?
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Titta inte på den då. Reklamen blir ju inte bättre för det!
Dingbats Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Har du fått en knäpp? Det är inte så svårt att förstå. Jesus skapade Israel och forslade dit judarna från Europa genom stora rör. Det står i bibeln.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Det är inte så svårt att förstå. Jesus skapade Israel och forslade dit judarna från Europa genom stora rör. Det står i bibeln. Och då är det så? Hitler föddes långt senare.
debatt Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Rörsystemet fanns redan då Apropå det. Jag ska koka penne.
Recommended Posts