Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjej: Memorera Bibeln på turkiska och hoppa på ett ben i fyra timmar så kanske jag tittar förbi inatt!

Sucker: Ok, sätter igång på studs!

Annons
Postat

Hur det fungerar på vardagar:

Man vaknar inte ens av väckarklockan vid 6:00, lyckas snooza i sömnen till 6:45, stressar till jobbet, är skittrött hela jävla dagen fram till kvällen då man på något magiskt vis blir pigg och inte går och lägger sig förrän typ midnatt.

Hur det fungerar på helgen:

Redan på fredagkvällen känner man att "tja, man kanske skulle lägga sig tidigt, för seriöst jag orkar inte hålla ögonen öppna". Sen vaknar man utvilad 5:15, men tvingar sig själv att sova en stund till. 5:45 ger man upp och går upp, samtidigt som man tänker att "jag kan ju gå ut och springa en sväng nu när ingen annan är vaken". Sen märker man att det kommit en massa snö och att man inte kan springa.

sen skriver man nåt meningslöst på nåt forum innan man inser att man inte orkade handla frukost på fredagkvällen.

Postat

Man vaknar inte ens av väckarklockan vid 6:00, lyckas snooza i sömnen till 6:45, stressar till jobbet, är skittrött hela jävla dagen fram till kvällen då man på något magiskt vis blir pigg och inte går och lägger sig förrän typ midnatt.

Redan på fredagkvällen känner man att "tja, man kanske skulle lägga sig tidigt, för seriöst jag orkar inte hålla ögonen öppna". Sen vaknar man utvilad 5:15, men tvingar sig själv att sova en stund till. 5:45 ger man upp och går upp, samtidigt som man tänker att "jag kan ju gå ut och springa en sväng nu när ingen annan är vaken". Sen märker man att det kommit en massa snö och att man inte kan springa.

sen skriver man nåt meningslöst på nåt forum innan man inser att man inte orkade handla frukost på fredagkvällen.

😄

Postat

Jag överväger att bli fullkomligt galen idag, ta på mig nån sån gammal och skrämmande klassiker till hockeymålvaktsmask,

beväpna mig med morakniv, hammare, buntband, silvertejp, fogsvans och bara dra ut och haffa några slumpmässiga

kvinnliga offer för att sen tortera dem och rista in "cock tease" i deras pannor och sedan häfta upp dem

på anslagstavlan utanför Konsum. 😏

Postat (redigerat)

Och för att vara riktigt hemsk så tar jag INTE med egna häftstift, utan snor från redan uppsatta affischer! 😮

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Eller så får det där bli en annan dag, snart börjar ju Vinterstudion!

Redigerat av Pico
Postat

Hur det fungerar oavsett dag i veckan:

Blir trött vid 22-tiden, men blir piggare efter en stund och sitter uppe till 3 på morgonen. Vaknar av att klockan ringer vid 13, för hade jag inte satt väckningen hade jag lätt sovit till 16. Har en önskan om att hädanefter - med start idag (även om jag sagt det sedan Augusti) gå och lägga mig vid 22, så jag orkar upp till 9-10.

Postat

Hur kan man uppmana någon att orka? Orkar man så orkar man.

En sådan uppmaning har jag hört varje dag hela livet, oftast flera gånger, både från andra och mig själv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.