Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dingis! När ska du bli full?

Inte den här helgen tyvärr! Hade varit perfekt för föräldrarna är borta, men syrran är hemma tyvärr.

Postat

Ja, det var man ju i natt. Vi jobbade i puben på smålands nation igår, och efter man stängt och städat och allt sånt brukar man stanna och dricka öl billigt. Slutade med att vi satt där och drack öl tills klockan var typ 7:30 då vi drog eftersom pazo hade lektion vid 8:15 och jag och mattias bestämde oss för att följa med. Orkade inte gå tre kilometer så vi tog taxi och jag satt och sov i en soffa utanför pazos lektionssal och matte var med inne på lektionen. Hela grejen var rätt mysko men det var kul. Sen sov jag tills klockan var 19.

Postat

Ja, det var man ju i natt. Vi jobbade i puben på smålands nation igår, och efter man stängt och städat och allt sånt brukar man stanna och dricka öl billigt. Slutade med att vi satt där och drack öl tills klockan var typ 7:30 då vi drog eftersom pazo hade lektion vid 8:15 och jag och mattias bestämde oss för att följa med. Orkade inte gå tre kilometer så vi tog taxi och jag satt och sov i en soffa utanför pazos lektionssal och matte var med inne på lektionen. Hela grejen var rätt mysko men det var kul. Sen sov jag tills klockan var 19.

ni e mongobarn. 😛

Postat

Pazo var inte med på ölen då hoppas jag? Annars är det ju helt cp i huvet.

Jo klart han var! Men han var tydligen den som förstod bäst på lektionen ändå.

Postat

Jävla onödigt! Dum!

Nä, var bara typ nån infolektion om nått dataprogram han ändå förstod sig på rätt bra tror jag. Man måste ju ha lite kul också. 😄

Postat

Nä, var bara typ nån infolektion om nått dataprogram han ändå förstod sig på rätt bra tror jag. Man måste ju ha lite kul också. 😄

Ja men jag menar onödigt att gå till lektionen. Ännu onödigare om det var en onödig lektion ivf. Dum!

Postat

Ja men jag menar onödigt att gå till lektionen. Ännu onödigare om det var en onödig lektion ivf. Dum!

Ja, det är iofs sant. Vi gick vid 9 och då drog vi till donken istället.

Postat

helt slumpmässigt har jag tagit på mig svartvitrandig undertröja och svartvitrandiga kalsonger idag. nu har jag legat och kollat film iklädd endast detta, men först NU inser jag att jag matchar.

Postat

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

aaaaaaaaaaaaaaaa

mmmmmmmmmmmmmffffffffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

arrrraaaarggh

finne i nacken

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.