Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mäh, så hamnar man i nån märklig crossfire mellan Ricardo och Sebbe.

Ricardo whinar om nån tjej, Sebbe redogör för hur perfekt kokta hans ägg blev... Ricardo ignorerar Sebbe och Sebbe

frågar mig saker om vad Ricardo säger. Ricardo säger att jag inte får berätta för att Sebbe måste lära sig sin läxa.

🤪 xD

Annons
Postat

Mäh, så hamnar man i nån märklig crossfire mellan Ricardo och Sebbe.

Ricardo whinar om nån tjej, Sebbe redogör för hur perfekt kokta hans ägg blev... Ricardo ignorerar Sebbe och Sebbe

frågar mig saker om vad Ricardo säger. Ricardo säger att jag inte får berätta för att Sebbe måste lära sig sin läxa.

🤪 xD

Bara för att klargöra var det nog dom godaste äggen jag någonsin kokat. Perfekt krämig äggula och så lite ljumna. 🥰

Postat

Längesen jag köpte mjölk. Bara ibland när jag klär ut mig till Fantomen på nån sjaskig bar.

😮

Jag dricker över litern om dan.

Hade en statistiklärare som drack 4 liter om dan...

Postat

Just nu dricker jag sista EspressoHouse-kaffet för den här månaden. Har inte råd att köpa något mer... 🙁

Kommer få dricka kontorskaffe resten av månaden. 😑

Postat

Hade en tjej som provsjöng igår. Inga större fel på henne, men det lät lite falskt.

Har kommit i kontakt med en ny nu som verkar mycket mer intressant. ☺️

Postat (redigerat)

Hade en tjej som provsjöng igår. Inga större fel på henne, men det lät lite falskt.

Har kommit i kontakt med en ny nu som verkar mycket mer intressant. ☺️

Gött! ☺️

Vi letar ju också sångare, har satt upp affisher nu, men ingen har hört av sig än. 😑

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

😑

Micke vet du!? 😮 Nästa helg ska vi in i studion me bandet! 😮 Fan va kul det ska bli! 😮☺️🥰😄

heavy-metal-treehugger_26569123.jpg

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.