Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Somnade på soffan. Drömde att jag satt i en sovsäck på en festival med massa konstiga människor i konstig utstyrsel, typ trollkarlar osv. Men så kom det nått litet kryp och hoppade upp i ansiktet på mig så fick panik i drömmen. Vaknar hastigt upp och slår till mig själv i skallen. 😆 Fick du problem med värdepost sen?
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Men asså Magic Wand tool vet jag ju att man använder till det men är inte bara det jag menar utan så man får det såhär: Så man inte får den fyrkantiga vita bakgrunden som man får annars utan så det smälter in på den bakgrund den appliceras på. Man markerar och klipper ut den bakgrunden och man kan jobba med transparency i lager på lager också, när du hittat den bakgrund du hellre vill ha till musen.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Finns väl nån sån Opacity, markera allt som du vill ha bort och justera opacity. Såg inte att du redan börjat skriva om detta på nästa sida. Det var först när jag uppdaterade tråden ännu en gång som denna sidan dök upp. Tyckte Anvil-dokumentären igår var intressant! Dessutom gillade jag programmet på SVT2 idag om alkohol.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Kexchoklad är helt ok. Men hur fasen orkar Anja Persson sätta i sig flera stycken varje dag??
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Fy fan!!!!!!!!!!!!! De har höjt mjölken hemmavid med 25%!!! Ändå var butiken här redan innan den dyraste Hemköp av dem alla. 15 spänn för 1.5 liter. Vad kostar er?
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Fy fan!!!!!!!!!!!!! De har höjt mjölken hemmavid med 25%!!! Uääh vad ÄCKLIGT! Vem vill dricka nåt sånt!
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Uääh vad ÄCKLIGT! Vem vill dricka nåt sånt! Dricka vad? Jag har nog druckit 15000 liter vid det här laget.
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Dricka vad? Jag har nog druckit 15000 liter vid det här laget. 26,5%-ig mjölk.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 15 spänn för 1.5 liter. Först minskar de förpackningarna från 2 till 1.5 liter. Sedan höjer de priset på dem.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt, wenn es stets zu Schutz und Trutze brüderlich zusammen hält. Von der Maas bis an die Memel, von der Etsch bis an den Belt. Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt. Deutsche Frauen, deutsche Treue, deutscher Wein und deutscher Sang, sollen in der Welt behalten ihren alten schönen Klang. Uns zu edler Tat begeistern unser ganzes Leben lang. Deutsche Frauen, deutsche Treue, deutscher Wein und deutscher Sang. Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland, danach laßt uns alle streben brüderlich mit Herz und Hand. Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand. Blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe deutsches Vaterland! Dessa ska Sverige möta på TV10 om en kvart.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Antar att alla här som har tv även har TV10 som tv-kanal.
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt, wenn es stets zu Schutz und Trutze brüderlich zusammen hält. Von der Maas bis an die Memel, von der Etsch bis an den Belt. Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt. Deutsche Frauen, deutsche Treue, deutscher Wein und deutscher Sang, sollen in der Welt behalten ihren alten schönen Klang. Uns zu edler Tat begeistern unser ganzes Leben lang. Deutsche Frauen, deutsche Treue, deutscher Wein und deutscher Sang. Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland, danach laßt uns alle streben brüderlich mit Herz und Hand. Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand. Blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe deutsches Vaterland! Dessa ska Sverige möta på TV10 om en kvart. 😱:ph34r:😱:ph34r:😱:ph34r:😱
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 jag skrev "körlektion!" på en påminnelselapp men det ser ut som det står "kärleken!"
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 just NU har jag jättetråkigt just SEN har jag jätteroligt däremellan kommer påska
Pazo Postat 17 november 2010 Trådstartare Postat 17 november 2010 Fy fan!!!!!!!!!!!!! De har höjt mjölken hemmavid med 25%!!! Ändå var butiken här redan innan den dyraste Hemköp av dem alla. 15 spänn för 1.5 liter. Vad kostar er? Min kostar 13 för 1 liter
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Längesen jag köpte mjölk. Bara ibland när jag klär ut mig till Fantomen på nån sjaskig bar.
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 c:r u:t såmm [a]:t d blir t & lägga c tidigt
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Imorgon är det spännande för då blir det torsdag och det är helt gratis 1
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Godnatt vänner. Om Gud vill så blir jag frisk snart. Inte olidligt och inte alltför smärtsamt.
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Längesen jag köpte mjölk. Bara ibland när jag klär ut mig till Fantomen på nån sjaskig bar. 😛
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Godnatt vänner. Om Gud vill så blir jag frisk snart. Inte olidligt och inte alltför smärtsamt. Krya på dig Slejj. 🥰
Dingbats Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Om och endast om Gud vill blir det bra väder imorgon. Insh och endast inshallah håller det i sig en vecka minst.
Recommended Posts