Micke H Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Igår sa jag till min flickvän att jag tyckte Annika Andersson var snygg. Hon blev stolt över mig. 😳
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Igår sa jag till min flickvän att jag tyckte Annika Andersson var snygg. Hon blev stolt över mig. 😳 Heter din tjej Annika Andersson eller vem är det? 😲
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Skärp er...Andersson måste ju vara ett av Sveriges vanligaste namn. Maria Johansson var i af det absolut vanligaste för några år sedan.☺️
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 😮 Antagligen tyckte din tjej att hon var skitful och blev stolt över dig därför.
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Memphis, man använder Magic Wand tool bland verktygen i bildbehandlingsprogram för att ta bort bakgrunder. Man placerar den där trollstaven i bildens bakgrund, högerklickar och väljer ta bort bakgrund. Det är standard. Att sitta och sudda med en sudd är... omständligt... Men asså Magic Wand tool vet jag ju att man använder till det men är inte bara det jag menar utan så man får det såhär: Så man inte får den fyrkantiga vita bakgrunden som man får annars utan så det smälter in på den bakgrund den appliceras på.
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag skedade med din mamma. ☺️ Mäh. Oväntat. 😛
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Men asså Magic Wand tool vet jag ju att man använder till det men är inte bara det jag menar utan så man får det såhär: Så man inte får den fyrkantiga vita bakgrunden som man får annars utan så det smälter in på den bakgrund den appliceras på. Finns väl nån sån Opacity, markera allt som du vill ha bort och justera opacity.
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Men asså Magic Wand tool vet jag ju att man använder till det men är inte bara det jag menar utan så man får det såhär: Så man inte får den fyrkantiga vita bakgrunden som man får annars utan så det smälter in på den bakgrund den appliceras på. Finns väl nån sån Opacity, markera allt som du vill ha bort och justera opacity. Och går det inte göra just så får du väl klippa ut det som skall vara kvar och klistra in i nytt projekt där du redan satt opacityn för grundlagret till det önskade värdet.
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Oj, det där blev ju lite märkligt. 😛 Dubbelpost o enkelredigering.
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 (redigerat) Och går det inte göra just så får du väl klippa ut det som skall vara kvar och klistra in i nytt projekt där du redan satt opacityn för grundlagret till det önskade värdet. Japp, det funkade! Tack Pico. 🥰 Redigerat 17 november 2010 av Memphis
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag begriper mig inte på min jävla chef. Fyfan vad han ständigt ska provocera. Asshole... Vad gör han då? 😕
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Japp, det funkade! Tack Pico. 🥰 Och fortsättningen på det du skulle säga är: "Kunde du inte kläckt ur dig det där tidigare? Jäkla fåntratt!" 😛🥰
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 (redigerat) Och fortsättningen på det du skulle säga är: "Kunde du inte kläckt ur dig det där tidigare? Jäkla fåntratt!" 😛🥰 Det var ju så jag tänkte inombords men skrev det på ett finare sätt. Ghuhu. 😛 Redigerat 17 november 2010 av Memphis
Neosus Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 ..nämen ni får ha det så bra. Nu drar jag! ...till duschen! ☺️ Heda!
Neosus Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Nämen ni får ha det så bra.. ..för nu drar jag. 😱
Memphis Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 (redigerat) Somnade på soffan. Drömde att jag satt i en sovsäck på en festival med massa konstiga människor i konstig utstyrsel, typ trollkarlar osv. Men så kom det nått litet kryp och hoppade upp i ansiktet på mig så fick panik i drömmen. Vaknar hastigt upp och slår till mig själv i skallen. 😆 xD Redigerat 17 november 2010 av Memphis
Recommended Posts