Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Trodde det var en pitt som stod rakt upp på Slejnards bild först, men såg sedan att det är fuck off-tecknet som görs. Personligen gillar jag när det är svartvita bilder med bara en enda färg i, här det röda.

Memphis, man använder Magic Wand tool bland verktygen i bildbehandlingsprogram för att ta bort bakgrunder. Man placerar den där trollstaven i bildens bakgrund, högerklickar och väljer ta bort bakgrund. Det är standard. Att sitta och sudda med en sudd är... omständligt...

Brorsan har fått spelningar utomlands med sitt ena band (av 3 st) och jag med mitt. Men jag hinner inte nu heller...

En sak i taget.

Redigerat av debatt
Postat

God morgon!!

😕

Ätit gamla Sojabullar antagligen, eller så reagerade jag mot det färdiga pulvermoset från Eldorado. Jag gör det ibland, mot vissa potatismos alltså. Men nu mår jag riktigt dj**la illa...

😏

Postat

Inga poäng hittills i natt i vår NHL-Serie från Rotohog förutom 19 till Fidden, 14 till Overkill och 12 till TheRocker.

Klockan 05.22 sv tid.

Postat

Trodde det var en pitt som stod rakt upp på Slejnards bild först, men såg sedan att det är fuck off-tecknet som görs. Personligen gillar jag när det är svartvita bilder med bara en enda färg i, här det röda.

Memphis, man använder Magic Wand tool bland verktygen i bildbehandlingsprogram för att ta bort bakgrunder. Man placerar den där trollstaven i bildens bakgrund, högerklickar och väljer ta bort bakgrund. Det är standard. Att sitta och sudda med en sudd är... omständligt...

Brorsan har fått spelningar utomlands med sitt ena band (av 3 st) och jag med mitt. Men jag hinner inte nu heller...

En sak i taget.

Mäh...håller ju upp pekfingret nära kameran. Ingen aning hur dina ögon "ser"..☺️

Blää...fortfarande sjuk.

Postat

Mäh...håller ju upp pekfingret nära kameran. Ingen aning hur dina ögon "ser"..☺️

Blää...fortfarande sjuk.

En kopp kaffe hjälper säkert! 😄

Postat

Jag ska odla vinrankor, ekar ( till ekfat som man lagrar viskey i) och olivträd i mitt bostadsområde. Det ska gå! ( Obs en filosofisk tanke så ni inte tror jag är knäpp) 😱

Jorå, du är nog allt lite knäpp med! 🥰😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.