slejnard Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Feta spelningar nästa vecka! Gött Spela stenhårt! 🥰
slejnard Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Ibland är vägen trådsmal men ni har fixat det. Tack igen! 😊
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 (redigerat) Trodde det var en pitt som stod rakt upp på Slejnards bild först, men såg sedan att det är fuck off-tecknet som görs. Personligen gillar jag när det är svartvita bilder med bara en enda färg i, här det röda. Memphis, man använder Magic Wand tool bland verktygen i bildbehandlingsprogram för att ta bort bakgrunder. Man placerar den där trollstaven i bildens bakgrund, högerklickar och väljer ta bort bakgrund. Det är standard. Att sitta och sudda med en sudd är... omständligt... Brorsan har fått spelningar utomlands med sitt ena band (av 3 st) och jag med mitt. Men jag hinner inte nu heller... En sak i taget. Redigerat 17 november 2010 av debatt
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 God morgon!! 😕 Ätit gamla Sojabullar antagligen, eller så reagerade jag mot det färdiga pulvermoset från Eldorado. Jag gör det ibland, mot vissa potatismos alltså. Men nu mår jag riktigt dj**la illa... 😏
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Inta lagt mig ännu om sanningen ska fram och det ska den ju.... Illamående.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Inga poäng hittills i natt i vår NHL-Serie från Rotohog förutom 19 till Fidden, 14 till Overkill och 12 till TheRocker. Klockan 05.22 sv tid.
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Trodde det var en pitt som stod rakt upp på Slejnards bild först, men såg sedan att det är fuck off-tecknet som görs. Personligen gillar jag när det är svartvita bilder med bara en enda färg i, här det röda. Memphis, man använder Magic Wand tool bland verktygen i bildbehandlingsprogram för att ta bort bakgrunder. Man placerar den där trollstaven i bildens bakgrund, högerklickar och väljer ta bort bakgrund. Det är standard. Att sitta och sudda med en sudd är... omständligt... Brorsan har fått spelningar utomlands med sitt ena band (av 3 st) och jag med mitt. Men jag hinner inte nu heller... En sak i taget. Mäh...håller ju upp pekfingret nära kameran. Ingen aning hur dina ögon "ser"..☺️ Blää...fortfarande sjuk.
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Mäh...håller ju upp pekfingret nära kameran. Ingen aning hur dina ögon "ser"..☺️ Blää...fortfarande sjuk. En kopp kaffe hjälper säkert! 😄
Micke H Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Dags att dra mig och skeda med John Blund tror jag minsann! Herrå! ☺️ Jag skedade med din mamma. ☺️
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 En kopp kaffe hjälper säkert! 😄 Ja och, eller té(z) enligt nalle puh 😄
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag ska odla vinrankor, ekar ( till ekfat som man lagrar viskey i) och olivträd i mitt bostadsområde. Det ska gå! ( Obs en filosofisk tanke så ni inte tror jag är knäpp) 😱
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag ska odla vinrankor, ekar ( till ekfat som man lagrar viskey i) och olivträd i mitt bostadsområde. Det ska gå! ( Obs en filosofisk tanke så ni inte tror jag är knäpp) 😱 Jorå, du är nog allt lite knäpp med! 🥰😄
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jorå, du är nog allt lite knäpp med! 🥰😄 ja lite kanske ☺️.
Pico Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Asch vilken besvikelse! Jag trodde det fanns kvar till en påtår i bryggaren, men icket. 😏
Micke H Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag begriper mig inte på min jävla chef. Fyfan vad han ständigt ska provocera. Asshole...
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Ibland är det kul att städa. Hittade en hundring under ett bord 😛
slejnard Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag begriper mig inte på min jävla chef. Fyfan vad han ständigt ska provocera. Asshole... Försök att inte bry dig.
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Nu ska jag uppgradera hela skiten. Bajsa på nytt alltså, utan att spola däremellan? 😕
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Jag begriper mig inte på min jävla chef. Fyfan vad han ständigt ska provocera. Asshole... Han är högst olämplig som chef.
Micke H Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Han är högst olämplig som chef. No shit. Ibland blir jag bara så förbannad. Men sen lugnar jag ner mig. ☺️
Recommended Posts