Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Men pazo eller nån säg då. 😠 Liksom inte bara ta bort i PS utan göra så bildens konturer går runt objektets konturer och inte fynrkantigt. eh...fattarni?.. 😕

Man använder PS och lixom suddar bort och så använder man ludd och sånt så att det blir mindre skarpa kanter när man lixom suddar. Så kan man förstora upp bilden asmycke och finlira.. går att göra skitmycke me PS lixom typ.

Annons
Postat

Gjorde i Cad. 😮

nyrendercopy2.jpg

Asfet 😄 Enda man skulle kunna anmärka lite på är att knappen som är längst ner på framsidan av iPhonen typ sticker ut lite. Annars fett bra 🥰

Postat (redigerat)

Asfet 😄 Enda man skulle kunna anmärka lite på är att knappen som är längst ner på framsidan av iPhonen typ sticker ut lite. Annars fett bra 🥰

Tack Killis! 😊🥰

Ja, nu när du påpekar det så ser jag det.

Grejen är att det strulade me bilderna i programmet så fick lägga in dom me Photoshop istället så fick vrida och vända dom till rätt perspektiv, och det var sjukt svårt. xD

🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Gjorde i Cad. 😮

nyrendercopy2.jpg

Vansinnigt bra!! Det enda är att det skulle vara lite luft i skalet runt volymknapparna så att det blir en tydligare ring vid knapparna.

Postat

Vansinnigt bra!! Det enda är att det skulle vara lite luft i skalet runt volymknapparna så att det blir en tydligare ring vid knapparna.

men oj, 😊 Thanks Linus! 😄

Väldigt bra tips där! Grymt.

Jag funderade faktiskt förut på hur jag skulle få fram knapparna lite tydligare men lämnade det. Tack. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.