Neosus Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Men pazo eller nån säg då. 😠 Liksom inte bara ta bort i PS utan göra så bildens konturer går runt objektets konturer och inte fynrkantigt. eh...fattarni?.. 😕 Man använder PS och lixom suddar bort och så använder man ludd och sånt så att det blir mindre skarpa kanter när man lixom suddar. Så kan man förstora upp bilden asmycke och finlira.. går att göra skitmycke me PS lixom typ.
Neosus Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 ...fast PS är roligast. Jag vinner hela tiden! 😱
slejnard Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 (redigerat) Gjorde en ny avatar i paint....mest för att skala ner bilden men tagen i samma svep som den förra... Redigerat 16 november 2010 av slejnard
Memphis Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 gjorde i paINT FAST MED WEBCAM ON! 🙂 Ball du e. xD
Overkill Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Gjorde i Cad. 😮 Asfet 😄 Enda man skulle kunna anmärka lite på är att knappen som är längst ner på framsidan av iPhonen typ sticker ut lite. Annars fett bra 🥰
Memphis Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 (redigerat) Asfet 😄 Enda man skulle kunna anmärka lite på är att knappen som är längst ner på framsidan av iPhonen typ sticker ut lite. Annars fett bra 🥰 Tack Killis! 😊🥰 Ja, nu när du påpekar det så ser jag det. Grejen är att det strulade me bilderna i programmet så fick lägga in dom me Photoshop istället så fick vrida och vända dom till rätt perspektiv, och det var sjukt svårt. xD 🥰 Redigerat 16 november 2010 av Memphis
Linus Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Gjorde i Cad. 😮 Vansinnigt bra!! Det enda är att det skulle vara lite luft i skalet runt volymknapparna så att det blir en tydligare ring vid knapparna.
Memphis Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Vansinnigt bra!! Det enda är att det skulle vara lite luft i skalet runt volymknapparna så att det blir en tydligare ring vid knapparna. men oj, 😊 Thanks Linus! 😄 Väldigt bra tips där! Grymt. Jag funderade faktiskt förut på hur jag skulle få fram knapparna lite tydligare men lämnade det. Tack. ☺️
Memphis Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Dags att dra mig och skeda med John Blund tror jag minsann! Herrå! ☺️
Recommended Posts