debatt Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Om alla spermier överlevde och befruktade ett ägg så skulle 14 ejakulationer hos en enda person räcka till att befolka ett helt jordklot. 😳
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 "införa en till arbetsfri dag" låter lika fel som "Slejnard jag heter". Jag säger och skriver "införa en arbetsfri dag till". I övrigt håller jag med. Saknar en smileygubbe med tummen upp som finns i en del andra forum. Kan man importera smileygubbar hit - hur går det till? Okej. Är inte alltför haj på att formulera orden. Skriver ofta som jag pratar...iaf här ☺️
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Varma mackor, iskall två-åtta, TV och sen troligtvis krascha i soffan. 😄 Fan va gött det låter. 😄 Funtar på att köpa ett helt flak Bud nån dag. 😄
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Har funderat på om jag ska läsa masterprogram eller inte, men har varit lite orolig på ifall det är för svårt eftersom det heter "Fortsatta studier på Avancerad nivå". Men pratade nyss med en kille på gymmet som nyss blivit färdig me Master på Maskin och sade att det inte var något svårare på master jämfört med kandidatutbildningen. Gött o veta! ☺️ Har iofs 1,5 år kvar tills dess men e ju bra att fundera på det redan nu.
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Fan va gött det låter. 😄 Funtar på att köpa ett helt flak Bud nån dag. 😄 Lastbilsflak? 😳 Då får du fan bjuda på iallafall en öl... 😑
debatt Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Har funderat på om jag ska läsa masterprogram eller inte, men har varit lite orolig på ifall det är för svårt eftersom det heter "Fortsatta studier på Avancerad nivå". Men pratade nyss med en kille på gymmet som nyss blivit färdig me Master på Maskin och sade att det inte var något svårare på master jämfört med kandidatutbildningen. Gött o veta! ☺️ Har iofs 1,5 år kvar tills dess men e ju bra att fundera på det redan nu. Nåt skit måste det ju heta. Det är en fortsättning, även om det heter fortsättning efter grund. Fortsättning på fortsättning.
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Nån jävla gång ska det väl bli avancerat också. Det är inte högstadiet.
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 (redigerat) Dingis, sakerna vi gör nu e bra avancerat redan nu ska du veta. 😛 Därav mitt oroande. Redigerat 15 november 2010 av Memphis
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Nån jävla gång ska det väl bli avancerat också. Det är inte högstadiet. Beror på hur smart man eee... För min del så är allt avancerat! 😱
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 För min del så är allt avancerat! 😱 inte dra i den
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Har hittat ett gött forum för mitt caddande. SolidworksGeeks.com xD
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Tja Fidden! 😮☺️ Hur går tränandet? Du hade fått nån skada på senaste eller hur var det? 😕
Memphis Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 (redigerat) Grahn, fan va din avatar stirrar.. sjukt jobbigt. xD JÄVLA STRUTSHELVETE! 😆 Redigerat 15 november 2010 av Memphis
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 nä nu ska jag käka några fritidspillar sen går jag och lägger mig
Recommended Posts