Pazo Postat 15 november 2010 Trådstartare Postat 15 november 2010 Tiiiiiiiiimmmee of uuuuuuuus uuuuuuuuuuuuuuuuuuus
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Jag har bara lyckats få in en morgonfap idag 🙁 Hur gick det då? Detaljer tack
Pazo Postat 15 november 2010 Trådstartare Postat 15 november 2010 Hur gick det då? Detaljer tack Gick helt ok. Inget märkvärdigt. Lite dålig inspiration idag liksom.
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Jag har precis tjänat 1200 spänn vad ska jag göra nu? 🥰
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 leta upp en barkbit och lite bärnsten...bör smaka bättre ☺️. knark är bajs
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 sjukt knäpp förkylning...ena timmen vrålsjuk och nästa pigg som en mört. extrem tv-rehabilitering iaf 😑
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 leta upp en barkbit och lite bärnsten...bör smaka bättre ☺️. knark är bajs Ja de va en bra idé! Knarka bark ska jag göra.. 🥰
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 ...fast egentligen håller jag på att försöka spara en slant till ett par nya monitorer. KRK ska jag handla sedan när plånboken tillåter! ☺️
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Alltså. Kollar på vetenskapens värld och de diskuterar "fosfor". Det skulle kunna fungera bättre om en del anställdes som naturliga gödslare istället för konstgjord gödsling. Bajsa och kissa på väl valda platser.
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Och snacket om olja. Väldigt enkelt. Växla ner farten på bilarna till 2 växlar och ca 50 km/timmen. Då försvinner stressen samtidigt. (kanske)
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Exakt! All denna stress.. borde ju kollappsa när som helst juh...tycker jag... 😕
slejnard Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Exakt! All denna stress.. borde ju kollappsa när som helst juh...tycker jag... 😕 Amen. Tänk om det gick att införa en till arbetsfri dag fast motkravet är att man måste vistas utomhus den dagen i ca 4 timmar samt inte använda internet, bil eller TV. Inte som en lag annat än av fri vilja men det skulle säkert få många att stressa ner. Och allemansrätt även i andra länder. Usch nu blev jag politisk men tycker det är en hyfsat sund tanke.
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Gick helt ok. Inget märkvärdigt. Lite dålig inspiration idag liksom. Bruksrunk. Fattar. Testa ny porr.
Neosus Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Amen. Tänk om det gick att införa en till arbetsfri dag fast motkravet är att man måste vistas utomhus den dagen i ca 4 timmar samt inte använda internet, bil eller TV. Inte som en lag annat än av fri vilja men det skulle säkert få många att stressa ner. Och allemansrätt även i andra länder. Usch nu blev jag politisk men tycker det är en hyfsat sund tanke. Japp! Jag är med på den. ☺️
debatt Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Amen. Tänk om det gick att införa en till arbetsfri dag fast motkravet är att man måste vistas utomhus den dagen i ca 4 timmar samt inte använda internet, bil eller TV. Inte som en lag annat än av fri vilja men det skulle säkert få många att stressa ner. Och allemansrätt även i andra länder. Usch nu blev jag politisk men tycker det är en hyfsat sund tanke. "införa en till arbetsfri dag" låter lika fel som "Slejnard jag heter". Jag säger och skriver "införa en arbetsfri dag till". I övrigt håller jag med. Saknar en smileygubbe med tummen upp som finns i en del andra forum. Kan man importera smileygubbar hit - hur går det till?
Pico Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Varma mackor, iskall två-åtta, TV och sen troligtvis krascha i soffan. 😄
Overkill Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Bruksrunk. Fattar. Testa ny porr. Fast asså. Va rju ingen porrunk. Sånna gör man ju inte på möra.
Dingbats Postat 15 november 2010 Postat 15 november 2010 Fast asså. Va rju ingen porrunk. Sånna gör man ju inte på möra. Kanske inte lika ofta, men händer. Beror på hur satsig man känner sig i dubbel bemärkelse.
Recommended Posts