Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu ska jag gå upp.

Fasen vad klockan blivit mycket!

Sitter fortfarande i pyjamasen.

Undrar om man skulle äta något?

Ähh... då måste jag ju gå ut och handla mat.

Den är helt slut.

Det får vänta tills imon...

Ska väl snart lägga mig för natten ändå.

🤪

Postat

Jahaaa....

nej jag menar med rösten.

Vad tror du?

ja alltså det är ju med flera röster om man vill, då blir det ett ackord. den är polyfonisk

Postat

Jag ska nu i kronologisk ordning:

Handla middag

Duka middag

Laga middag

Äta middag

Diska middag

Skita middag

Sova middag då, är det redan avklarat?

Postat

Om en sångare håller ut en slutton i 15 sekunder på en konsert så brukar det betraktas som anmärkningsvärt.

Jävligt långtråkigt om inte annat. När Neil Young spelade på Where the action is förra året körde han tiominutersoutron med cymbaler och gitarrgwiiiiiieoow på alla låtar.

Postat

Sju minst, i alla fall på sista låten de körde. Kan ha varit tio.

Någon i bandet kanske hade läst din tråd om ljud/låt som aldrig tar slut.

Postat

Personligen tycker jag att om en grupp gett ut en skiva med en låt som tonas så måste den tonas under konserten också och inte avslutas i traditionsbunden anda med ett "dddoooooo.....". Eller så ska inga låtar få sluta med toning på skivor. Dispens kan ges, men då ska det stå på en klisterlapp framtill att fem låtar är tonade och då ska det ges rabatt med 50 kr på skivan.

Postat

Jag åt just Corn Flakes med mjölk och blåbärssylt, men det är ingen middag, så jag måste gå ut och handla.

Hej då "så länge" Alla!

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.