Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Pico! Håller på med älgköttfärs idag te meddah 😮

Damn it! Jag vill käka mus till middag, men ser mörkt ut. 😏

Postat

Idag var en bra dag.

Hade ett två timmar långt samtal med en kille som ser ut som 18 men är 23 om Wittgenstein och Aphex Twin, pratade med söt tjej om skolan och planer och så på tunnelbanan alldeles lagom länge, och den annars så dryga indiern i postkiosken har slutat fråga om leg när jag hämtar ut paket.

Det firar jag med en näve chilinötter.

• Gilla 1
Postat

Idag var en bra dag.

Hade ett två timmar långt samtal med en kille som ser ut som 18 men är 23 om Wittgenstein och Aphex Twin, pratade med söt tjej om skolan och planer och så på tunnelbanan alldeles lagom länge, och den annars så dryga indiern i postkiosken har slutat fråga om leg när jag hämtar ut paket.

Det firar jag med en näve chilinötter.

🥰

Postat

En tjejpolare skrev på Facebook:

Ciao a tutti la speranza è una buona giornata... har bytt ut språket på Facebook till italienska som en för-träning inför vårens italienskastudier 😉

Och jag svarade:

Och jag har bytt ut det till Pirate English som en träning inför vårens räder mot den brittiska kusten. ARRRRRRRR!

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.