Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Min moster bodde i kollektiv med en analterapeut och en fittkonstnär när hon var arton.

Man borde ligga på nivån ett glas vin konstant så skulle allt gå bättre, utom att köra bil.

Postat

Man borde ligga på nivån ett glas vin konstant så skulle allt gå bättre, utom att köra bil.

Eller kanske två glas, men som börjar klinga av, det vore lagom.

Postat

Fick en impuls om att jag skulle ta mig ut och promenera. Jag undrar hur länge man kan underhålla den

impulsen? Svårt att INTE fastna vid datorn och bara söla på i vanlig ordning och rätt vad det är

minns man väl aldrig att man ens hade en sån där promenadimpuls tidigare.

Frågan är ifall detta dravel om just impulsen underhåller den eftersom jag nämner den eller

om det bara blir något av den andra modellen; söla på i vanlig ordning?

Eller så är jag bara ensam och medicinen har kickat in så jag spammar lite random crap här i längsta.

Vem vet, och mer intressant, vem bryr sig? 😛

stfu äff äff äss.

Postat (redigerat)

suck, sj har gjort tidtabelländringar så jag måste ringa dom och boka om. 😏

Gör de inte lite sådana förändringar i princip varenda dag? Kanske inte frivilligt men.. 😛

Redigerat av Pico
Postat

Älgstek, pressad potatis, svartvinbärssås inmundigad. En eller ett par koppar kaffe på det då.

Men ditt rövhål! 😆😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.