Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja! 😮 Just nu en SAAB (Svensk App App Bil) liksom.

Saab är bra bilar juh! Jag har haft en Saab 9000 -89. 32000mil hade den gått då och typ 10 år senare rullar den fortfarande på vägarna. 🥰

Postat

Jag har en SAAB 900 sent 90. Fick den billigt av en kompis. Röd,rostfri,dricker olja och har regbokstäver GEN 😊 som i Gene Simmons 😛

🥰

Postat

Känner mig depp idag av olika anledningar. 😑

Ska fan inte göra nått ikväll, bara längsta och se på film. 🥰

Postat

Känner mig depp idag av olika anledningar. 😑

Ska fan inte göra nått ikväll, bara längsta och se på film. 🥰

gött ☺️ ta en fika oxå ☺️

Postat (redigerat)

Min mobil pajade ju för två veckor sedan så det har varit på service och hämtade ut den nyss. Och i morse fick jag ett sms om att paketet med Bensinpumpen kommit till utlämningsstället.

Men jag tänkte ju inte på att det sms:et sparades på min lånetelefons minne, så nu har jag inte paketnumret jag behöver för att hämta ut paketet. xD 😛

Fail. Men går säkert att lösa ändå.

Redigerat av Memphis
Postat

Åter från stan. Blev bjuden på braklunch. Valde väldigt goda fiskknyten av lax o sej med olika sorters strimlad lök m trekantsskuren potatis på en tomatspegel.

Var runt o kollade second hand. Jag köpte inget, men brorsan köpte en helt oanvänd (pga felköp) Koppartrans-rock som kostat 3000 kr, för 350 spänn...

🙂

Postat

Åter från stan. Blev bjuden på braklunch. Valde väldigt goda fiskknyten av lax o sej med olika sorters strimlad lök m trekantsskuren potatis på en tomatspegel.

there's no such thing as a free lunch

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.