debatt Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 Blue Oyster Cult. [burnin' for you] Mätt! Blev pytt i panna stekta ägg å kött i dillsås + loka naturell från hälsobrunnen. Bra grupp men inte någon av deras absolut bästa låtar kanske. Fascinerande! Två middagar på en gång! 😳
Dark Of Light Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 Nuppat nåt på sistone? 😄 Hah, ja visst faen! Ja, vissa frågor är lite överflödiga liksom... 😛 Själv då? Har du ditt på det torra eller ska man säga; har du din i det blöta? ☺️
debatt Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 Vilken datum är det idag egentligen? Fick en lapp ifrån Posten nu där det står att det var den 12e igår... 😳
Dark Of Light Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 😳 Torrt...? Du eller den..? 😊 Ja torr alltså... Är du torr? Har du ditt på det torra eller är... 🤪den torr? 😱
Neosus Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 😳 Torrt...? Du eller den..? 😊 Ja torr alltså... Är du torr? Har du ditt på det torra eller är... 🤪den torr? 😱 Nej han lägger näsan i blöt hela tiden.. om det är näsan det menas? 😕😕
Dark Of Light Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 😳 Inte näsan... Den andra kranen. 😄 "Dongeln"?! 😄😎
Dark Of Light Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 Det här påminner inte så lite om gamla tider... Donglar och nupp 😄 "Om oljor kan jag inget men fetter kan jag" 😱 Näeh nu måste jag snyta ur näsan och fräsa ur dongeln, det blir utgång idag an´ 🙂 i´ve got points to score, tjong!
Neosus Postat 12 november 2010 Postat 12 november 2010 Jag har vart ut å gått till affärn å sen gick ja till en annan affär och fika. De va gott! ☺️
Recommended Posts