debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Såg Grotesco. Synd att H Dorsin var med. Den ende rolige var ju han i Debattstudion som ser ut som Harpo Marx. Såg det mer som en dokumentär än en komedi. De som har anlag för att rösta på SD fick vatten på sin kvarn.
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Ja, jag hoppas det inte är för mycket fokus på H. Dorsin.
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Jag kör stenhårt med hallon te men när det är slut (på påsarna alltså) så tänker jag handla Persian Te. Det är riktigt gott oxå. Jag har blåbärste oxå men det är inte lika gott. Vill ha en smak som är.......gott! Vaniljte är bäst. Forest fruit är inte dumt heller. Hur smakar Persian?
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Konstigt att vatten på sin kvarn betyder stöd för sin åsikt, för egentligen är det ju katastrof... att få det
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Vad var det Drottning Silvia hade gjort? Läste om att det var värre än Kungens förehavanden. Det lär komma en uppföljare om Drottningen. Gang bang-träffar? Hur mycket är bluff?
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Konstigt att vatten på sin kvarn betyder stöd för sin åsikt, för egentligen är det ju katastrof... att få det Inte om det är en VattenKvarn.
Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Vaniljte är bäst. Forest fruit är inte dumt heller. Hur smakar Persian? Persian smakar nästan som Lipton Yellow...fast godare. Forest fruit ska jag testa sen.
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Har inget att göra imorgon så funderar på att kolla fotboll i natt. Matcher i Sydamerika?
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Matcher i Sydamerika? VHS-kassetter med FA-cupslutspel från 80-talet.
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Och därmed stänger vi butiken för ikväll och hälsar er åter välkomna i morgon vid sjusnåret.
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Och därmed stänger vi butiken för ikväll och hälsar er åter välkomna i morgon vid sjusnåret. Vet inte om jag återkommer hit. Får ju inte använda smileysar. Hur kul blir det då.
Overkill Postat 9 november 2010 Postat 9 november 2010 Vet inte om jag återkommer hit. Får ju inte använda smileysar. Hur kul blir det då. Mäh, var inte såna nu. Han har ju inte bett någon sluta använda smileys, istället har han försökt hitta en lösning som gör att alla blir nöjda. Det är det väl inget fel med, snarare en ganska bra lösning.
Neosus Postat 9 november 2010 Postat 9 november 2010 Absolut! =) Goder natten på er! Nu ska jag lägga mig och...och...eeh....och........ .....sova? Gonatt!
Pazo Postat 9 november 2010 Trådstartare Postat 9 november 2010 jag förstår inte heller! Men eeeeh! Upp 6.30... Tja!
slejnard Postat 9 november 2010 Postat 9 november 2010 "sov gott...vakna torrt" sade någon skald från förr. Antar att personen menade att man ska vakna utan att ha kissat på sig. Gick si å så med att somna ikväll så jag rappar fram lite nonsensinlägg i brist på annat att göra. Funderar tom på att skippa punkter och kommatecken här en litenstund ungefär som att skriva ner sina tankar på ett vitt papper likt dagboksanteckningar så kanske de får en god innebörd längre fram såatte
Pazo Postat 9 november 2010 Trådstartare Postat 9 november 2010 Ameh snart börjar ju vintersportmånaderna på svt
Pazo Postat 9 november 2010 Trådstartare Postat 9 november 2010 AMEN SHIIIIT! Är ju fan klass-2 varning här i uppsala idag 🤪
Recommended Posts