Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 men jag fattar inte... jag kollade just klart på första avsnittet av grotesco säsong 2 på svtplay... mmmmmmmmm jag såg det tidigare idag
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 men jag fattar inte... jag kollade just klart på första avsnittet av grotesco säsong 2 på svtplay... Premiär på tv idag, premiär på svts nya humorsajt (och därmed svtplay) i fredags.
slejnard Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Tog bort den. Tänker slänga in en julavatar...kan nån av er fixa en schysst i tex photoshop 😕. Orkar inte leta förra årets "hemsnickrade". Kör "blankt" under tiden..😑 En disneysanta kan funka..
Linus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Tog bort den. Tänker slänga in en julavatar...kan nån av er fixa en schysst i tex photoshop 😕. Orkar inte leta förra årets "hemsnickrade". Kör "blankt" under tiden..😑 En disneysanta kan funka.. Äsch, upp med en bild på dig så sätter photoshopar jag en tomteluva ovanpå.
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 Äsch, upp med en bild på dig så sätter photoshopar jag en tomteluva ovanpå. Ta en bild från fejjan på mig!
slejnard Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Äsch, upp med en bild på dig så sätter photoshopar jag en tomteluva ovanpå. okej...ska leta... 🥰
slejnard Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh. Kommer inte åt mina hårddiskar i den andra datorn.😠 Får ladda hem nån fejjanbild.....fixar snart. Håll ut 😛
slejnard Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Redigera prippsen till nåt tomtebrusliknande åxå kanske..☺️
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 http://dl.dropbox.com/u/9809462/Janne%201.jpg Fan va sexig du e Slejjman. 🥰
Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 ..koka självaste vattnet alltså. SÅ att man kan doppa... ☺️ ...eller ja alltså doppa självaste påsen. 😱 Ni fattar? 😕
Recommended Posts