Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är inte en hon 😮

Fan, det var ju det jag sa igår. Du försöker verkligen komma dig ur garderoben, visst?

Postat

Satte mig med berått mod bredvid en specifik tjej idag på föreläsningen men det blev aldrig av att trycka upp henne mot väggen och passionerat kyssa henne över hela kroppen.

Postat

Satte mig med berått mod bredvid en specifik tjej idag på föreläsningen men det blev aldrig av att trycka upp henne mot väggen och passionerat kyssa henne över hela kroppen.

Ajdå. Bättre lycka nästa gång!

Postat

Ajdå. Bättre lycka nästa gång!

Asså jag hade ju gjort det om det inte vore för klädhängarna längs med väggarna, det skulle göra ont.

Nämen det var starkt jobbat oavsett, you go guy

Postat

Blev uppringd av en reklambyrå som sökte medarbetare. När jag sa att jag inte var intresserad men inte ville säga varför (jag var stressad och orkade inte gå in på det) blev han sur och lade på luren i örat på mig. Skumt.

Postat

Asså jag hade ju gjort det om det inte vore för klädhängarna längs med väggarna, det skulle göra ont.

Nämen det var starkt jobbat oavsett, you go guy

Ja, bra gjort ändå. Sa hon nått då?

Postat

Arbetsplatser som ringer runt efter folk?

Jag finns fortfarande kvar på Arbetsförmedlingen och Monster.se. Jag får samtal lite då och då.

Postat

Ja, bra gjort ändå. Sa hon nått då?

Jag frågade om hon skulle förbi ut på rasten mitt i föreläsningen, och hon sa "ja" och sen "tack".

Nä men ja. Jag har hur som helst skrivit ihop ett A4 med ett antal stränga regler som jag måste följa oavsett om det känns logiskt eller inte i situationen, tex. söka ögonkontakt med henne och en till (+ helst fler) utanför salarna, och sätta mig bredvid egentligen en annan men hon går också bra på föreläsningar, och sådär. Lyckades följa reglerna idag. Så den nivån är jag på.

Postat

Jag finns fortfarande kvar på Arbetsförmedlingen och Monster.se. Jag får samtal lite då och då.

Jaha, trodde det var typ som försäljare fast tvärtom.

Postat

Jag satt nyss och spelade på min synt.

De va kul!

when you're unemployed there's no vacation

no one cares, no one sympathizes

you just stay at home and play with synthesizers

Postat

Jag frågade om hon skulle förbi ut på rasten mitt i föreläsningen, och hon sa "ja" och sen "tack".

Nä men ja. Jag har hur som helst skrivit ihop ett A4 med ett antal stränga regler som jag måste följa oavsett om det känns logiskt eller inte i situationen, tex. söka ögonkontakt med henne och en till (+ helst fler) utanför salarna, och sätta mig bredvid egentligen en annan men hon går också bra på föreläsningar, och sådär. Lyckades följa reglerna idag. Så den nivån är jag på.

Najs! Bra med lite mål.

Postat

Nackdelen är att man får ladda batteriet typ varenda jävla dag.

På min iPhone alltså!

...men roligt är det iallafall.

Såatt...

äh.

NU ska ja börja med maten.

HEDAH!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.