Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Flickorna på våningen under hade ställt fram gratis bullar i trapphuset! 5kr
Pazo Postat 4 oktober 2010 Trådstartare Postat 4 oktober 2010 Annars är det ju lite vanskligt att okynnesförfika sig på en såhär mysig sensommarförmiddag. i agree!
Pico Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Det är inte en hon 😮 Fan, det var ju det jag sa igår. Du försöker verkligen komma dig ur garderoben, visst?
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Satte mig med berått mod bredvid en specifik tjej idag på föreläsningen men det blev aldrig av att trycka upp henne mot väggen och passionerat kyssa henne över hela kroppen.
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Satte mig med berått mod bredvid en specifik tjej idag på föreläsningen men det blev aldrig av att trycka upp henne mot väggen och passionerat kyssa henne över hela kroppen. Ajdå. Bättre lycka nästa gång!
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Ajdå. Bättre lycka nästa gång! Asså jag hade ju gjort det om det inte vore för klädhängarna längs med väggarna, det skulle göra ont. Nämen det var starkt jobbat oavsett, you go guy
Micke H Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Blev uppringd av en reklambyrå som sökte medarbetare. När jag sa att jag inte var intresserad men inte ville säga varför (jag var stressad och orkade inte gå in på det) blev han sur och lade på luren i örat på mig. Skumt.
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Asså jag hade ju gjort det om det inte vore för klädhängarna längs med väggarna, det skulle göra ont. Nämen det var starkt jobbat oavsett, you go guy Ja, bra gjort ändå. Sa hon nått då?
Micke H Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Arbetsplatser som ringer runt efter folk? Jag finns fortfarande kvar på Arbetsförmedlingen och Monster.se. Jag får samtal lite då och då.
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Ja, bra gjort ändå. Sa hon nått då? Jag frågade om hon skulle förbi ut på rasten mitt i föreläsningen, och hon sa "ja" och sen "tack". Nä men ja. Jag har hur som helst skrivit ihop ett A4 med ett antal stränga regler som jag måste följa oavsett om det känns logiskt eller inte i situationen, tex. söka ögonkontakt med henne och en till (+ helst fler) utanför salarna, och sätta mig bredvid egentligen en annan men hon går också bra på föreläsningar, och sådär. Lyckades följa reglerna idag. Så den nivån är jag på.
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Jag finns fortfarande kvar på Arbetsförmedlingen och Monster.se. Jag får samtal lite då och då. Jaha, trodde det var typ som försäljare fast tvärtom.
Neosus Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Skit i reglerna och bara...lixzom...jaa du vet.....eeeh..... ..eller man borde skriva mer regler egängkligen.
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Jag satt nyss och spelade på min synt. De va kul! when you're unemployed there's no vacation no one cares, no one sympathizes you just stay at home and play with synthesizers
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Jag frågade om hon skulle förbi ut på rasten mitt i föreläsningen, och hon sa "ja" och sen "tack". Nä men ja. Jag har hur som helst skrivit ihop ett A4 med ett antal stränga regler som jag måste följa oavsett om det känns logiskt eller inte i situationen, tex. söka ögonkontakt med henne och en till (+ helst fler) utanför salarna, och sätta mig bredvid egentligen en annan men hon går också bra på föreläsningar, och sådär. Lyckades följa reglerna idag. Så den nivån är jag på. Najs! Bra med lite mål.
Neosus Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Modersmål är det bästa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA . . . . . hih. 😑
Neosus Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Nackdelen är att man får ladda batteriet typ varenda jävla dag. På min iPhone alltså! ...men roligt är det iallafall. Såatt... äh. NU ska ja börja med maten. HEDAH!
Recommended Posts