Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jomen du har helt rätt. Jag gör ingenting just nu. Borde iallafall börja med promenader.

Tack!

😑

Gör så! Promenader e trevligt.

Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️ plus att du tjänar en slant. 😮

Redigerat av Memphis
Postat

Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️

eller en jävla byracka.

det är ett ord jag vill slå ett slag för: Byracka.

Postat

sopor som missar saker 😮

För du gör ju allt rätt? 😛

(21:02:38) sebastian: skulle skriva JUSTE till pazo

(21:02:42) sebastian: blev JSUE till dig istället

Postat

Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️ plus att du tjänar en slant. 😮

Observera att den är fluffig. xD

Vill slå ett slag för ordet fluffig.

Postat

eller en jävla byracka.

det är ett ord jag vill slå ett slag för: Byracka.

Jag ska se om jag hittar nån snygg tjej med hund och fråga om man får gå ut med hennes jävla byracka 😆

Det KAN funka.. 😱

Postat (redigerat)

Jag ska se om jag hittar nån snygg tjej med hund och fråga om man får gå ut med hennes jävla byracka 😆

Det KAN funka.. 😱

Då kan man även med fördel använda ordet hynda, eller dess engelska variant, bitch.

Redigerat av Fidden
Postat

Det KAN funka.. 😱

Vakta hennes lägenhet när hon går ut med hunden. 😳

Postat

Då kan man även med fördel använda ordet hynda, eller dess engelska variant, bitch.

Hynda är ju en bil... eller hyundai eller hur fan det nu var.

Postat

Det vill jag gärna ha källa på.

Det är bara att börja leta för dig!

Finns väl på någon av några tusen Längstasidor...

Minns att du skrev vid ett par tillfällen då jag hade jämna Längstasidor och gladdes oefterhärmligt över detta i tristessen att det var överspelat, att det inte längre räknades, att det blev ännu ett av mina tillkortakommanden. Jämna sidor var uppenbart något trivialt som helt saknade värde inte bara enligt Dingbats, det var tydligen en vedertagen sanning. Så uppfattade jag det. När jag ändå i ett senare skede försökte stå på mig och göra min röst hörd så var Dingbats enträgen och replikerade något i stil med "vad har jag sagt?". Det tog mig mycket hårt!

🙁

Postat

Minns att du skrev vid ett par tillfällen då jag hade jämna Längstasidor och gladdes oefterhärmligt över detta i tristessen att det var överspelat, att det inte längre räknades, att det blev ännu ett av mina tillkortakommanden. Jämna sidor var uppenbart något trivialt som helt saknade värde inte bara enligt Dingbats, det var tydligen en vedertagen sanning. Så uppfattade jag det. När jag ändå i ett senare skede försökte stå på mig och göra min röst hörd så var Dingbats enträgen och replikerade något i stil med "vad har jag sagt?". Det tog mig mycket hårt!

🙁

Jag ber om ursäkt, det måste ha sagts på en dålig dag.

Jag förstod först nu att det handlade om jämna inläggsnummer. Jag trodde du påstod att jag inte gillade företeelsen att gratulera varandra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.