Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) Jomen du har helt rätt. Jag gör ingenting just nu. Borde iallafall börja med promenader. Tack! 😑 Gör så! Promenader e trevligt. Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️ plus att du tjänar en slant. 😮 Redigerat 8 november 2010 av Memphis
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Gör så! Promenader e trevligt. Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️ eller en jävla byracka. det är ett ord jag vill slå ett slag för: Byracka.
Pico Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 sopor som missar saker 😮 För du gör ju allt rätt? 😛 (21:02:38) sebastian: skulle skriva JUSTE till pazo (21:02:42) sebastian: blev JSUE till dig istället
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Gör så! Promenader e trevligt. Du skulle kunna börja gå hundvakt åt folk, då får du en sprallig, fluffig och rolig vovve att leka med. 🥰☺️ plus att du tjänar en slant. 😮 Observera att den är fluffig. xD Vill slå ett slag för ordet fluffig.
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 sopor som missar saker 😮 Saker som missar sopor Missar som sopar saker Sopar som fuck you
Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 eller en jävla byracka. det är ett ord jag vill slå ett slag för: Byracka. Jag ska se om jag hittar nån snygg tjej med hund och fråga om man får gå ut med hennes jävla byracka 😆 Det KAN funka.. 😱
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Föreläsaren jag hade idag var milf. Det var najs.
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) Jag ska se om jag hittar nån snygg tjej med hund och fråga om man får gå ut med hennes jävla byracka 😆 Det KAN funka.. 😱 Då kan man även med fördel använda ordet hynda, eller dess engelska variant, bitch. Redigerat 8 november 2010 av Fidden
Pico Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Jag ska se om jag hittar nån snygg tjej med hund och fråga om man får gå ut med hennes jävla byracka 😆 Det KAN funka.. 😱 Vakta hennes lägenhet när hon går ut med hunden. 😳
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Föreläsaren jag hade idag var milf. Det var najs. Har du Laila Bagge som föreläsare!? 😮 xD
Pico Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Då kan man även med fördel använda ordet hynda, eller dess engelska variant, bitch. Hynda är ju en bil... eller hyundai eller hur fan det nu var.
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Hynda är ju en bil... eller hyundai eller hur fan det nu var. Indeed. Och aldrig har jag skodat en så fin bil.
Pico Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Indeed. Och aldrig har jag skodat en så fin bil. <Johan Falk>
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Föreläsaren jag hade idag var milf. Det var najs. bild Jag har också missat Carrogrejen.
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Det vill jag gärna ha källa på. Det är bara att börja leta för dig! Finns väl på någon av några tusen Längstasidor... Minns att du skrev vid ett par tillfällen då jag hade jämna Längstasidor och gladdes oefterhärmligt över detta i tristessen att det var överspelat, att det inte längre räknades, att det blev ännu ett av mina tillkortakommanden. Jämna sidor var uppenbart något trivialt som helt saknade värde inte bara enligt Dingbats, det var tydligen en vedertagen sanning. Så uppfattade jag det. När jag ändå i ett senare skede försökte stå på mig och göra min röst hörd så var Dingbats enträgen och replikerade något i stil med "vad har jag sagt?". Det tog mig mycket hårt! 🙁
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Har du Laila Bagge som föreläsare!? 😮 Är du sjuk i huvet mänska??? Hon är ju äcklig
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 SLUTA MED ERA JÄVLA FORDVITSAR 😠 Ok, vi pratar mat istället. Vore gott med en hamburgare med lite chevroletost på.
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) ... i helvete heller! 😆 [dubbelninjad) 😱😱 Redigerat 8 november 2010 av debatt
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 Hallåå! Visst värt med jämna sidor/inlägg osv!
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 bild Jag har också missat Carrogrejen. Glömde ta kort på henne tyvärr!
Dingbats Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Minns att du skrev vid ett par tillfällen då jag hade jämna Längstasidor och gladdes oefterhärmligt över detta i tristessen att det var överspelat, att det inte längre räknades, att det blev ännu ett av mina tillkortakommanden. Jämna sidor var uppenbart något trivialt som helt saknade värde inte bara enligt Dingbats, det var tydligen en vedertagen sanning. Så uppfattade jag det. När jag ändå i ett senare skede försökte stå på mig och göra min röst hörd så var Dingbats enträgen och replikerade något i stil med "vad har jag sagt?". Det tog mig mycket hårt! 🙁 Jag ber om ursäkt, det måste ha sagts på en dålig dag. Jag förstod först nu att det handlade om jämna inläggsnummer. Jag trodde du påstod att jag inte gillade företeelsen att gratulera varandra.
Recommended Posts