Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gårdagkvällens matbilder såg förövrigt bedrövliga ut.

Och thomannreklambladets svenska är nästan lika bedrövligt.

Postat

Gårdagkvällens matbilder såg förövrigt bedrövliga ut.

Och thomannreklambladets svenska är nästan lika bedrövligt.

Sen är du ju konstig också.

Postat

men seriöst alltså, jag blev lite spyfärdig. Såg ju ut som nån styckat upp en kuk, grillat den lite, lagt den i ett korvbröd och sprutat på två liter senap.

Postat

Fan va trött å less jag känner mig! 😠 Vad göra? 😕

Förutom kreativa sysselsättningar så vill jag slå ett slag för motion!! Någon sport, träning av något slag, fast det kanske du redan gör, vad vet jag. :rolleyes:

Men ironiskt nog så blir man piggare av att anstränga sig. ☺️

Postat

men seriöst alltså, jag blev lite spyfärdig. Såg ju ut som nån styckat upp en kuk, grillat den lite, lagt den i ett korvbröd och sprutat på två liter senap.

Nej. Det såg ut som massa gott kött i ett gott bröd med massa god smält ost. Typ så bra det blir.

Postat

+1

😆

Postat

oj, jag har fått sms från pazo!

shit.

undrar när min mobiltelefon övergick från att vara mobil till att vara i stort sett fast. Tar aldrig med den ut längre xD

Postat

shit.

undrar när min mobiltelefon övergick från att vara mobil till att vara i stort sett fast. Tar aldrig med den ut längre xD

Därför du inte svara 🙁

Postat

Så du har gjort slut alltså? 😕🙁

När jag läste ikapp igår så så jag dig nämna något om att tjejer e kassa häromdagen men var inte säker på om jag fattade det rätt.

Postat

Ja men asså, just det handlade inte enbart om att göra slut 😕

Jag å clara har varit lite distant från varandra ett tag, rätt länge faktiskt... å så för nån månad sen snacka vi om att bara vara kompisar typ... så de var väl då vi typ gjorde slut antar jag... är väl mest bara att jag varit för upptagen för att det ska ha sjunkit in... och det är först nu typ förra veckan de började sjunka in 😕

Plus hela carrogrejen...

Postat

shit.

Låt mig gissa att det stod: "Fan vad jag bajsade sönder!"

Postat

En tjejkompis har skrivit på facebook att hon "blivit gräsänkling på riktigt". Jag funderade ett tag på att fråga om operationen gått bra, men jag ångrade mig.

Postat

Ja men asså, just det handlade inte enbart om att göra slut 😕

Jag å clara har varit lite distant från varandra ett tag, rätt länge faktiskt... å så för nån månad sen snacka vi om att bara vara kompisar typ... så de var väl då vi typ gjorde slut antar jag... är väl mest bara att jag varit för upptagen för att det ska ha sjunkit in... och det är först nu typ förra veckan de började sjunka in 😕

Plus hela carrogrejen...

ok. 😕

Postat

En tjejkompis har skrivit på facebook att hon "blivit gräsänkling på riktigt". Jag funderade ett tag på att fråga om operationen gått bra, men jag ångrade mig.

oh snap!

Postat (redigerat)

jag med 😕

edit, jäklar va snabba ninjas. Syftade på carrogrejen.

Redigerat av Memphis
Postat

Förutom kreativa sysselsättningar så vill jag slå ett slag för motion!! Någon sport, träning av något slag, fast det kanske du redan gör, vad vet jag. :rolleyes:

Men ironiskt nog så blir man piggare av att anstränga sig. ☺️

Jomen du har helt rätt. Jag gör ingenting just nu. Borde iallafall börja med promenader.

Tack!

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.