Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Jag kollar på Så mycket bättre del 3. Första gången jag ser det. Rätt så bra faktiskt.
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Gårdagkvällens matbilder såg förövrigt bedrövliga ut. Och thomannreklambladets svenska är nästan lika bedrövligt.
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Gårdagkvällens matbilder såg förövrigt bedrövliga ut. Och thomannreklambladets svenska är nästan lika bedrövligt. Sen är du ju konstig också.
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Sen är du ju konstig också. Du har fel. Jag är konstig redan nu.
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 men seriöst alltså, jag blev lite spyfärdig. Såg ju ut som nån styckat upp en kuk, grillat den lite, lagt den i ett korvbröd och sprutat på två liter senap.
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Fan va trött å less jag känner mig! 😠 Vad göra? 😕 Förutom kreativa sysselsättningar så vill jag slå ett slag för motion!! Någon sport, träning av något slag, fast det kanske du redan gör, vad vet jag. Men ironiskt nog så blir man piggare av att anstränga sig. ☺️
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 Jag har varit vegetarian idag. typ, två små bita pålägg på mackan imorse. Typ samma igår.
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 men seriöst alltså, jag blev lite spyfärdig. Såg ju ut som nån styckat upp en kuk, grillat den lite, lagt den i ett korvbröd och sprutat på två liter senap. Nej. Det såg ut som massa gott kött i ett gott bröd med massa god smält ost. Typ så bra det blir.
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 men seriöst alltså, jag blev lite spyfärdig. Såg ju ut som nån styckat upp en kuk, grillat den lite, lagt den i ett korvbröd och sprutat på två liter senap. +1 😆
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Kollar på Unga och bortskämda på svt. Fyfan vilka slackers. 😄
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 Nu tog jag bort min relationship på fejjan 😱
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 oj, jag har fått sms från pazo! shit. undrar när min mobiltelefon övergick från att vara mobil till att vara i stort sett fast. Tar aldrig med den ut längre xD
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 oj, jag har fått sms från pazo! shit. undrar när min mobiltelefon övergick från att vara mobil till att vara i stort sett fast. Tar aldrig med den ut längre xD Därför du inte svara 🙁
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Så du har gjort slut alltså? 😕🙁 När jag läste ikapp igår så så jag dig nämna något om att tjejer e kassa häromdagen men var inte säker på om jag fattade det rätt.
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 Ja men asså, just det handlade inte enbart om att göra slut 😕 Jag å clara har varit lite distant från varandra ett tag, rätt länge faktiskt... å så för nån månad sen snacka vi om att bara vara kompisar typ... så de var väl då vi typ gjorde slut antar jag... är väl mest bara att jag varit för upptagen för att det ska ha sjunkit in... och det är först nu typ förra veckan de började sjunka in 😕 Plus hela carrogrejen...
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 oj, jag har fått sms från pazo! shit. undrar när min mobiltelefon övergick från att vara mobil till att vara i stort sett fast. Tar aldrig med den ut längre xD Låt mig gissa att det stod: "Fan vad jag bajsade sönder!"
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 En tjejkompis har skrivit på facebook att hon "blivit gräsänkling på riktigt". Jag funderade ett tag på att fråga om operationen gått bra, men jag ångrade mig.
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Ja men asså, just det handlade inte enbart om att göra slut 😕 Jag å clara har varit lite distant från varandra ett tag, rätt länge faktiskt... å så för nån månad sen snacka vi om att bara vara kompisar typ... så de var väl då vi typ gjorde slut antar jag... är väl mest bara att jag varit för upptagen för att det ska ha sjunkit in... och det är först nu typ förra veckan de började sjunka in 😕 Plus hela carrogrejen... ok. 😕
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 En tjejkompis har skrivit på facebook att hon "blivit gräsänkling på riktigt". Jag funderade ett tag på att fråga om operationen gått bra, men jag ångrade mig. oh snap!
Fidden Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (änkling är då alltså den manliga varianten på änka)
Memphis Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) jag med 😕 edit, jäklar va snabba ninjas. Syftade på carrogrejen. Redigerat 8 november 2010 av Memphis
Neosus Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Förutom kreativa sysselsättningar så vill jag slå ett slag för motion!! Någon sport, träning av något slag, fast det kanske du redan gör, vad vet jag. Men ironiskt nog så blir man piggare av att anstränga sig. ☺️ Jomen du har helt rätt. Jag gör ingenting just nu. Borde iallafall börja med promenader. Tack! 😑
Recommended Posts