Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick du den pga att du lagt på postala brev för SIFO under en period?

Jag kollade upp lite olika marknadsundersökningsföretag, men märkte att ersättningen man skulle få för att vara med var försumbar.

En av dem hade satt en gräns på 40 kr på ett år och en annan på 200 kr, som man fick tjäna totalt alltså, per ÅR!!!

När de dessutom skriver hur lång tid en undersökning SKA ta, så är det nonsens. Står ibland 5 minuter, men det tar ju åtminstone

8-10 minuter att bara hinna läsa frågorna. Jag är ändå inte analfabet...

Jag ska posta brev med nån transponder i nästan varje dag och så registrera de brev som kommer skickade till mig. Tar väl fem tio minuter om dan. Jag har fortfarande ingen aning om när skiten tar slut. 20 kr var belöningen för tre månaders jobb.

Postat

Funderat på att göra en tavla?

Fastnar man i något kreativt, så kan man testa något annat kreativt ett tag.

Fastnar man rent allmänt i vardagen, så kan testa något kreativt man inte testat förr.

😕

Bra tips! 😮

Postat

Jag ska posta brev med nån transponder i nästan varje dag och så registrera de brev som kommer skickade till mig. Tar väl fem tio minuter om dan. Jag har fortfarande ingen aning om när skiten tar slut. 20 kr var belöningen för tre månaders jobb.

krösus

jag var med i OnOffs webbundersökning och den tog en kvart. Jag fick inte ens ett tack.

Postat

krösus

jag var med i OnOffs webbundersökning och den tog en kvart. Jag fick inte ens ett tack.

Skalar man upp den kvarten till tre månaders jobb så blir nog det inte-ens-tacket till ungefär tjugo kronor.

Postat

Indeed!

Håller på att bli skogstokig. Städar läggan för fullt och hittar inte tv-dosan. Var har ni gömt den!!??😠

☺️

Du ser. Vad lätt något kan försvinna. Som ett brev t.ex.

Postat

Skall snart tillaga en köttfärssås och pasta!

Japp det skall jag! ☺️

😑

Vad gott!

Märker du hur jag binder ihop dina inlägg med många radmatningar!

🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.