Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick Grahn ordning på sitt Sonar?

Japp det verkar som att det funkar nu. Gjorde nån inställning och jag får för mig att det är lite stabilare nu.. 😕

Postat

Kunde inte motstå frestelsen att kolla upp en snygg finlandssvenska i min klass på Facebook. Hade aldrig gissat att hon var 91:a.

Postat

Kunde inte motstå frestelsen att kolla upp en snygg finlandssvenska i min klass på Facebook. Hade aldrig gissat att hon var 91:a.

Hon går hela programmet också, så bra att det är nån som är snygg i alla tre åren iaf.

Postat

Fan va trött å less jag känner mig! 😠 Vad göra? 😕

Funderat på att göra en tavla?

Fastnar man i något kreativt, så kan man testa något annat kreativt ett tag.

Fastnar man rent allmänt i vardagen, så kan testa något kreativt man inte testat förr.

😕

Postat

Woohoo! Jag får ett SuperPresentkort på hela TJUGO kronor som tack för min medverkan i Sifos asjobbiga postundersökning!

Fick du den pga att du lagt på postala brev för SIFO under en period?

Jag kollade upp lite olika marknadsundersökningsföretag, men märkte att ersättningen man skulle få för att vara med var försumbar.

En av dem hade satt en gräns på 40 kr på ett år och en annan på 200 kr, som man fick tjäna totalt alltså, per ÅR!!!

När de dessutom skriver hur lång tid en undersökning SKA ta, så är det nonsens. Står ibland 5 minuter, men det tar ju åtminstone

8-10 minuter att bara hinna läsa frågorna. Jag är ändå inte analfabet...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.