Linus Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Hon har ett armband med de fyra siffrorna som värmer i min nördsjäl, 1337. She was born leet. Period. 🥰
Linus Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 En sån här åt jag idag. 🥰 Om du åt en, varför postar du bild på tre stycken? Eller menar du att du åt en XXL-meny bestående av tre rullar?
Pazo Postat 7 november 2010 Trådstartare Postat 7 november 2010 Hon har ett armband med de fyra siffrorna som värmer i min nördsjäl, 1337. She was born leet. Period. 🥰 SERIÖST!?!?!?!?!? FYFAN VA GRYM! 😮 :o
Overkill Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Hon har ett armband med de fyra siffrorna som värmer i min nördsjäl, 1337. She was born leet. Period. 🥰 Haha, shit vad grymt! Underbart ju. Hoppas du tar många bilder på det som du kan rama in och alltid minnas.
Memphis Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Killis, kokade också ägg här nyss, men jag kom ihåg timern. 😛 Ha för övrigt de senaste veckorna utvecklat och finjusterat en väldigt framgångsrik teknik för äggkokning. -Häller upp varmt vatten från kranen. (till skillnad från tex pasta då man bör använda kallt vatten) -Drar på full värme och ställer timern på 12 min. -Efter cirkus 2 minuter är det på gång att börja koka. Drar ner värmen till 4:an. (av 6) Vilket gör att jag kan lämna den och puttra utan att det kokar över. -Efter 9-10 min ringer klockan, sköljer dem i kallt vatten. I handen jag har lättskalade, färdigkokta och sjukt smaskiga ägg. 😄 🥰
Memphis Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Hon har ett armband med de fyra siffrorna som värmer i min nördsjäl, 1337. She was born leet. Period. 🥰 Hehe, nördigt! Va slump, häromdagen berättade en polare att han var en minut ifrån att födas eliiit. 13:36.. xD
Memphis Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Om du åt en, varför postar du bild på tre stycken? Eller menar du att du åt en XXL-meny bestående av tre rullar? Nej, var bara en bra deal dom hade idag. Tag 3 betala för 4. 🥰 .... 😆
Neosus Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Haha, shit vad grymt! Underbart ju. Hoppas du tar många bilder på det som du kan rama in och alltid minnas. ..nääÄE inte ska väll han...eh...rama in...? 😕 ...jasså du menar bilder. 😱
Neosus Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Kollade nyss på Parlamentet. Så sjukt tråkigt det har blivit.. 😑😱
Pico Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Kollade nyss på Parlamentet. Så sjukt tråkigt det har blivit.. 😑😱 mhm
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Hon har ett armband med de fyra siffrorna som värmer i min nördsjäl, 1337. She was born leet. Period. 🥰 13 gånger 3 är 39, minus 7 är 32 Om vi vänder på det, så får vi 23. Just det, 23!! Så hade Jim Carrey hållit på... 🤪
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Har ingen aning om vad 1337 betyder. Undrar också varför det var en massa bilder på gul spyvätska och knäckbajs förut. Fick Grahn ordning på sitt Sonar? Ingenting får man veta. Fick betyder knulla f.ö. 😲
debatt Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Killis, kokade också ägg här nyss, men jag kom ihåg timern. 😛 Ha för övrigt de senaste veckorna utvecklat och finjusterat en väldigt framgångsrik teknik för äggkokning. -Häller upp varmt vatten från kranen. (till skillnad från tex pasta då man bör använda kallt vatten) -Drar på full värme och ställer timern på 12 min. -Efter cirkus 2 minuter är det på gång att börja koka. Drar ner värmen till 4:an. (av 6) Vilket gör att jag kan lämna den och puttra utan att det kokar över. -Efter 9-10 min ringer klockan, sköljer dem i kallt vatten. I handen jag har lättskalade, färdigkokta och sjukt smaskiga ägg. 😄 🥰 Du e inte klok! Allt över 7 minuter är vansinne!! 😠
Pazo Postat 8 november 2010 Trådstartare Postat 8 november 2010 omeh orka att jag tänkt fel så nu gick jag upp en timma för tidigt 🙁
Micke H Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Kul att jag var tjugo minuter sen men först till kontoret. Lite måndagströtta, tror jag...
Micke H Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) Jag har ont i foten. Undrar vad jag gjorde inatt egentligen... EDIT: for the record så sov jag ensam inatt, så inga sådana aktiviteter. 😛 Redigerat 8 november 2010 av Micke H
Overkill Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 klockan är nio klockan är nio (det där var ekot)
Recommended Posts