Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Debatt: Jag vill ha ett synopsis till din bok. Skicka eller maila. Är övertygad om att du "lånar" storys från lengstah...😑

Rätt långtifrån faktiskt.

😄

Postat

Han är med "det/den/hon/han/allt vi kallar Gud" och lever kvar i våra sinnen. (Tror jag) För övrigt Emils pappa och vågade visa var kaffeskåpet skulle stå. En bra man!😑

Rasmus på luffen.

Vänstervriden.

Jag tror han är get eller lama.

Eller har varit.

Postat

For you xD

Snubben vaknar upp efter en hejdlös festafton i london, brittisk tv står på.

asså! Get him to the greek! Jag tyckte den var sjukt kul! ... fast min favvoscen är ju när han blir våldtagen i käften med dildon! FYFAN! 😆

Postat

asså! Get him to the greek! Jag tyckte den var sjukt kul! ... fast min favvoscen är ju när han blir våldtagen i käften med dildon! FYFAN! 😆

Ja, den var en grymt kul film. blev positivt överraskad.

Postat
2 person(er) läser just nu detta ämne

2 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

1. Fidden,

2. Overkill

Gå och lägg dig ffs! xD

Postat (redigerat)

Morrn fan! 😄

Jävlar va rolig kväll det var igår! Åkte hem till en i bandet ute på landet, spelade in en av våra nya låtar, lät asgrymt, åt riktigt god mat, drack massa och hade sjukt trevligt.

Åkte in till stan, gick till Rockbaren, drack mer bärs, tjötade med folk, dansade me tjejer. 🥰☺️

Redigerat av Memphis
Postat

akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄

😆

xD

Postat

amen

la f.ö i en litenliten skvätt virre i kaffet så att man pallar med lite längre...är ju inte sååå himla gammal så än är det inte kört ang kärleken ☺️

Slejj, det e aldrig försent. 🥰

Min farsa börjar närma sig 60 och började nu nyligen träffa en kvinna efter 9 år av ensamhet.

Jag har inte varit med någon under mina 21 år men tror på framtiden. 🥰

Postat

Det är aldrig kört angående kärleken oavsett ålder..

...men för min del är det kört! 😱

Grahn, samma för dig. 🥰

Postat

Vår sångerska hoppade just av. Ungefär en månad innan vi hade tänkt gå in i studion.

...jag tror jag korkar upp min Jack Daniel. Han kan man åtminstone lita på.

🙁

Hoppas ni hittar en ny sångare då! Keep it up Micke! 🥰

Postat

Ursäkta men nu talar min whiskeyröst. Måste få säga en sak. Har varit jäkligt nere ett tag men ni i längsta har hållt mitt hopp uppe och mår much better. Tack för att ni finns ⚠️

naaaww 😊🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.