Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vår sångerska hoppade just av. Ungefär en månad innan vi hade tänkt gå in i studion.

...jag tror jag korkar upp min Jack Daniel. Han kan man åtminstone lita på.

Postat

Nej, han är fotfarande hundfångare. Men han dagdrömmer och nattdrömmer hela tiden och då är han polis och oftast ihop med ett luder vid namn Fabrizia. Hur kan detta vara arbetskompisarnas favoritfilm?

Den är kass.

Allt kan ju bli ett tal. Passar de dem inte att lägga ihop så spegelvänder de tal. Snart börjar de väl subtrahera eller multiplicera för att få ihop 23. Astöntigt. Och vad blir 2 delat med 3 sa en forskare han träffade, jo 0.666.

☺️

Postat

Åh herregud, jag har precis sett en kul film. Eller en film med en hysteriskt rolig scen. Eller scenen är nog inte så kul egentligen, men jag tyckte det iaf xD

Postat

Åh herregud, jag har precis sett en kul film. Eller en film med en hysteriskt rolig scen. Eller scenen är nog inte så kul egentligen, men jag tyckte det iaf xD

Ok, vi fick ungefär 9st A där. Kan vi, snälla, få ett B? 😄

Postat

Jag ser en jättekonstig film som heter Nummer 23, inte 23 som den tyska filmen.

Såg den tyska för nån vecka sedan.

Postat (redigerat)

Såg den tyska för nån vecka sedan.

...och kände mig förföljd av huvudrollsinnehavaren.

Han dök upp som Gestapo-snubbe i Inglorious Basterds och sen

som Angelina Jolies karaktärs man i Salt.

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.