Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄

Postat

akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄

hehe, fast jag går fortfarande upp i vikt, så jag vet inte om det jämnar ut sig 😛

Postat

hehe, fast jag går fortfarande upp i vikt, så jag vet inte om det jämnar ut sig 😛

Fast betyder det då att du biffar till dig eller äre nå folköl som lagt sig på buken?

Postat

Fast betyder det då att du biffar till dig eller äre nå folköl som lagt sig på buken?

Jag vill säga det första, men det andra ligger nog dessvärre närmre sanningen xD

Postat

mumma...om man låter fantasin skena en aning så vore det halvkul att kunna krympa ner sig till en penis storlek och bokstavligen dyka i !😛

Halvkul? 😕

HALVKUL?! 😠

...Du menar halvkuk.

Postat

Så går det. Ta det lugnt nån helg. Verkar vara hejdlöst drickande bland en del studenter.

/ Moralpappa 😑

Ameh assåh shit bah! 😄

Nä jag har "inte tid" att tare lugnt. gigs överalt 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.