slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 amen la f.ö i en litenliten skvätt virre i kaffet så att man pallar med lite längre...är ju inte sååå himla gammal så än är det inte kört ang kärleken ☺️
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄 hehe, fast jag går fortfarande upp i vikt, så jag vet inte om det jämnar ut sig 😛
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 akffe och vaniljglass till middag... Fidden är så jäkla nyttig av sig med sina springturer och sånt att jag måste väga upp. Kanske bokstavligen väga upp. 😳😄 Ja du behöver nåt att stadga upp det söta med! 😉
Neosus Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Det är aldrig kört angående kärleken oavsett ålder.. ...men för min del är det kört! 😱
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Simning på (f)Ettan ! Många svenskor med... tänk att få plaska runt i en sån igen...
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 ...hm...alltså råkade fastna i wirresnacket haha
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 hehe, fast jag går fortfarande upp i vikt, så jag vet inte om det jämnar ut sig 😛 Fast betyder det då att du biffar till dig eller äre nå folköl som lagt sig på buken?
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 tänk att få plaska runt i en sån igen... mumma...om man låter fantasin skena en aning så vore det halvkul att kunna krympa ner sig till en penis storlek och bokstavligen dyka i !😛
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Fast betyder det då att du biffar till dig eller äre nå folköl som lagt sig på buken? Jag vill säga det första, men det andra ligger nog dessvärre närmre sanningen xD
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 mumma...om man låter fantasin skena en aning så vore det halvkul att kunna krympa ner sig till en penis storlek och bokstavligen dyka i !😛 Halvkul? 😕 HALVKUL?! 😠 ...Du menar halvkuk.
Micke H Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Det är aldrig kört angående kärleken oavsett ålder.. ...men för min del är det kört! 😱 För mig med. 😱
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 ASÅÅÅ jag är fan fortfarande lite bakis!
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Jag vill säga det första, men det andra ligger nog dessvärre närmre sanningen xD 😄
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 tror inte jag har kärlek i mig. KOM MICKE, FYLL MIG MED DIN KÄÄÄRLEEEK! Jag plockar upp tvålen nu.
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Jag brukar tappa tvålen rätt ofta i duschen!
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 ASÅÅÅ jag är fan fortfarande lite bakis! Så går det. Ta det lugnt nån helg. Verkar vara hejdlöst drickande bland en del studenter. / Moralpappa 😑
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Så går det. Ta det lugnt nån helg. Verkar vara hejdlöst drickande bland en del studenter. / Moralpappa 😑 Ameh assåh shit bah! 😄 Nä jag har "inte tid" att tare lugnt. gigs överalt 😛
Dingbats Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Jag brukar tappa tvålen rätt ofta i duschen! loser man kör ju flytande duschkräm
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Ursäkta men nu talar min whiskeyröst. Måste få säga en sak. Har varit jäkligt nere ett tag men ni i längsta har hållt mitt hopp uppe och mår much better. Tack för att ni finns ⚠️
Recommended Posts