Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Jag föreslog att Elin skulle komma hit efter hon varit på krogen... vet inte om hon kommer vara pepp på det men fan om hon ringer vill jag inte sova bort det telefonsamtalet. Får allt hålla mig vaken en timme till i alla fall. xD "Duuu, gå och sup mig snygg och kom hit sen". smidig lösning 😛
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 vad ska jag göra med mina fucking mellandagar? Ut å strosa i naturen? Har du inga polare i Köping 😲. Lever åxå som singel och japp det är tufft ibland...men slutar aldrig hoppas på "just henne" 🥰. Herrsurfa var ett bra ord! 😄
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 SNYGGT! Idag träffades trädtopparna utanför av solljuset precis vid 7:47. Kolla min avatar. Den föreställer en "spegling" av soluppgång...ungefär.
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Schysst tidning som jag råkade på lite av en slump: http://www.guardian.co.uk/theguardian
Dingbats Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Får ni också alla bra idéer sent på kvällen och sen på morgonen när ni vaknar så känns de som det dummaste någonsin?
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Alltså....nej... brudar suger röv... Brudar funkar fan inte till något ändå... hälper man en.. så drar hon till nån annan kille ändå... man kan ju likaväl skita i alla brudar så får de klara sig själva... hata tjejer....... 😕
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 närå, jag sover inte. vaknade typ 5 och var tvungen och gå upp och herrsurfa. Singellivet är hårt ibland. 😄
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Får ni också alla bra idéer sent på kvällen och sen på morgonen när ni vaknar så känns de som det dummaste någonsin? Japp!
Dingbats Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Japp! Sen brukar jag ge mig fan på att genomföra dem ändå! Pazo får gärna förklara sig.
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 They se me rollin'... They hatin'! controlin they try to se me ridin' dirty!
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Varför är jag inte ute och springer nu? Säg åt mig. Säg åt mig på skarpen.
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 HallåÅåÅå! Nu får fan pico eller fidden eller dingis eller slej skafa tjej! Pico har iaf ett på g vet jag! och det borde funka nu iom förbannelsen i längsta!
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 "Duuu, gå och sup mig snygg och kom hit sen". smidig lösning 😛 Ja men, precis! xD
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Men assååååååååå.... facebook är complicerat!
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 HallåÅåÅå! Nu får fan pico eller fidden eller dingis eller slej skafa tjej! Pico har iaf ett på g vet jag! och det borde funka nu iom förbannelsen i längsta! Äre längstas fel att det inte blir nå mer intressant? 😕 Herrå! xD
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Äre längstas fel att det inte blir nå mer intressant? 😕 Herrå! xD Lycka till med allt och tack för den här tiden. xD
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Lycka till med allt och tack för den här tiden. xD Fet chans, ain't goin nowhere! xD
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 pico skaffar flicko... r.. Var det där någon form av pics-pun? 😕😄
Recommended Posts