Memphis Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Efter lite pill i mitt windows så lyckades jag pilla ihop denna snutt utan att Cakewalk kraschat! ☺️ (...om det beror på det har jag dock ingen aning om 😱 ) Your browser does not support the HTML5 audio tag Fint Grahn. 🥰 Du får komma på en fortsättning! Så det drar igång fett sen igen! 😮
Pico Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Jag föreslog att Elin skulle komma hit efter hon varit på krogen... vet inte om hon kommer vara pepp på det men fan om hon ringer vill jag inte sova bort det telefonsamtalet. Får allt hålla mig vaken en timme till i alla fall. xD
Memphis Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Vilket jobbigt lyxproblem. xD Till o med värre än traditionella i-landsproblem. 😛
debatt Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Pico, läget? Linus, Linnea får mig att tänka på Amanda Jensen. Grahn, hoppas du får fason på datorn senare idag om inte det redan skett. Dingbats, bäckenben i Postkodmiljonären var dessutom en fråga på relativt låg nivå.
debatt Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 (redigerat) Va gö ni? Själv har jag suttit och flyttat lite filer i datorn, sedan har jag framförallt försökt peta lite med bilder i Word. Man KAN ju lägga in bilder i Word, men hur man flyttar dem, det vete 17 - det tror jag inte går, inte helt fritt iaf. Nån som vet? Man kan flytta dem med vänsterställd, centrerad eller högerställd text - då kommer de där, som om de var text. Sedan har jag även försökt bli klok på hur man får ett liggande kort att täcka ett uppslag i en booklet på 24,2 x 12 cm, som det är. Korten har jag scannat in på 13,5 x 9 cm (det är papperskopior på 15 x 10 cm). Kom ihåg från en annan tråd att man skulle välja jpeg framför bmp, så det var bra då att jag hade scannat in bägge varianterna. Men när man valde sidlayout och sedan fyllningseffekter och sedan infoga bild och tittade i förhandstittlägget, så såg det ju bra ut direkt - men sedan när man kollade hur det såg ut, så syntes ju bara huvet och lite bakgrund och inte överkroppen öht, t.ex.... Så då laborerade jag med hur många procent av originalbilden som jag skulle ta ned den till och landade på 35 procent till slut. Så nu vet ni det, att har ni ett liggande kort som ni beskär eller scannar in till 13.5 x 9 cm, så kan ni minska det sedan till 35%, så kommer det att passa in fenomenalt i ett uppslag i en booklet - som är 24,2 x 12 cm. 😄 Redigerat 6 november 2010 av debatt
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Alltså....nej... brudar suger röv... Brudar funkar fan inte till något ändå... hälper man en.. så drar hon till nån annan kille ändå... man kan ju likaväl skita i alla brudar så får de klara sig själva... hata tjejer.......
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Lät inte kul Pazo 🙁. Jag är förresten bakis 🙁. INTE roligt men rätt åt mig 😮
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 😲 Jahaja ni sover ni... Kuckeliiiikuuuu...! klockan är snart 7uuuuuuuuuuuuuuu...🙂)) ! 🙂
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 kudos my hero. idag ska jag lyssna på foo fighters.
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 närå, jag sover inte. vaknade typ 5 och var tvungen och gå upp och herrsurfa. Singellivet är hårt ibland.
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 SNYGGT! Idag träffades trädtopparna utanför av solljuset precis vid 7:47.
Recommended Posts