debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Idag har jag vågat mig på att föra över 13 låtar från analogporta till extern hdd, trots Dingbats varningar om pitchproblem. Men sådana skulle väl bara visa sig ifall man skulle börja om med portan och spela in några spår till på den? Men det tänker jag inte göra. Hoppas och tror att det gick bra! ☺️ Vad jag inte begriper däremot är varför det i mappen Audio (där audiofilerna samlats) finns 15 låtar och inte 13? Kom då på att jag gjort en testsnutt innan jag började också och då raderade jag den och trodde det skulle finnas 14 spår kvar alltså, men det var likväl 15 spår. Var kommer de två extra låtarna ifrån?? 😳 Hmm. Om jag öppnar låtarna en efter en sedan och sparar de 13 på ett annat ställe, så ska jag se om det blir 13 eller nåt annat i den nya Audiomappen.
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 F.ö. är klockan 18.13 och jag har inte ätit ett dugg idag! Inte heller druckit något. Känns inget konstigt alls. 😳
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Är det ni som har skimmat mitt visakort? Nej, registrerade du ditt i Skåne?
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Jag får upp meddelande om att sonarpdr.exe kraschar och det brukar den vanligtvis göra när jag belastar systemet lite för hårt. MEN den ska inte krascha när jag har stängt av alla effekter och skit.. när jag spelar in. Det ska ju inte belasta någonting då juh. Och så har jag ju kört tyngre projekt förr... 🙁 Så då är det kanske hårddisken som spökar ändå? Den börjar ju bli till åren.. 🙁 Döda mig! Har nog inte fått upp error om att ett inspelningsprogram kraschar. Det är bara att gå till botten med det. Helst köpa en ny hdd såklart. Satsa på SDD om pengarna finns, annars går det mesta bra för backup - och inspelning. Har du programmet på cd? Provat att rensa Skrivbordet, Diskdefragmentera, Gjort felkontroll av hdd-n, Tagit bort alla Cookies och Temporära internetfiler i hela datorn? Just Temporära Internetfiler som blir Beständiga tenderar att sega ned datorn. Jag har inställt så att ALLT försvinner när jag går ur Internet. Naturligtvis inga lösenord sparade eller nånting sådant som automatiskt fylls i någonstans heller. En del väljer ju att "Autospara" allting, men mina hdd-ar har 90% kapacitet kvar. Alltid. Så... prova att rensa hdd-n. Då blir den snabbare. Har du ingen extra hdd så kan du spara på cd, dvd, usb-minne eller sd-kort kanske?? 😳
Pico Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Snart middag. Klyftpotatis, fläskfilé och gräddstuvade champinjoner. Fettar till det lite! 😄
Dingbats Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Idag har jag vågat mig på att föra över 13 låtar från analogporta till extern hdd, trots Dingbats varningar om pitchproblem. Men sådana skulle väl bara visa sig ifall man skulle börja om med portan och spela in några spår till på den? Men det tänker jag inte göra. Hoppas och tror att det gick bra! ☺️ Så länge du spelar över alla spår på samma gång är det inga problem.
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Japp! ☺️ ...vill du ha innehållet oxå? 😕 Nope! Ta den du. "Ty jag dricker mjöd"...muahaaaha ☺️
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Döda mig! Aldrig. Testa reaper...mkt bättre program...och billigare..😛
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Snart middag. Klyftpotatis, fläskfilé och gräddstuvade champinjoner. Fettar till det lite! 😄 😮 Å virre till!!?? 😮 " I am the LOL-cat"
Pico Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 😮 Å virre till!!?? 😮 " I am the LOL-cat" Nepp, men väl nu efteråt! 😄
Dingbats Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Hur kan man inte minnas om man har druckit fyra eller fem öl
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Efter lite pill i mitt windows så lyckades jag pilla ihop denna snutt utan att Cakewalk kraschat! ☺️ (...om det beror på det har jag dock ingen aning om 😱 ) Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Hur kan man inte minnas om man har druckit fyra eller fem öl Det kan man. gräv i arkivet! 😄 Jag å Stefan spelar gitarr å trumpet.." concerto numero uno" Nya verk kommer upp..😑
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Efter lite pill i mitt windows så lyckades jag pilla ihop denna snutt utan att Cakewalk kraschat! ☺️ (...om det beror på det har jag dock ingen aning om 😱 ) Your browser does not support the HTML5 audio tag To the top!* Låter awesome herr Grahnicus! 🥰
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Så törstig är aldrig jag. Jag är inte törstig nån gång. Det var elva år sedan jag var törstig senast. Då drack jag ett glas vatten. 😄
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Konstigt att inte Posten svarade på mitt mail idag heller, för jag fick ett mail av dem i början av veckan - måndags? - där de lovade att svara snarast. 😲 Har fått gjort en del idag. Det är bra. 😐 //:debatt tekaka m bredbar lättost o cacao på g
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 ...och DÄR dog tråden! ☺️ koka en gröt kanske? 😕
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 ... och DÄR dog tråden! God natt mmm...men den vävs ihop igen.. 🙂
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Vakna Linus!😮 JAG å Stefan lyssnar på freeformjazz ffs! 😛
Recommended Posts