slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 (redigerat) oj *74475 Redigerat 5 november 2010 av slejnard
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 din mamma bjuder på en kopp 😑 Japp! ☺️ ...vill du ha innehållet oxå? 😕
Pazo Postat 5 november 2010 Trådstartare Postat 5 november 2010 jag blev fan full på riktigt igår fan 😛
Pazo Postat 5 november 2010 Trådstartare Postat 5 november 2010 Skulle bara ut å ta två öl... så idag har jag minnesluckor å är kalasbakis å så vare en sjukt eventfull kväll igår 😛
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Detta är "Put it where you want it" http://www.youtube.com/watch?v=1nPhJ7fYjKI Mer pausmusik kan jag inte tänka mig... ändå hade de med den som en av låtarna i en konsert med bara 11 låtar. 😳
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Skulle bara ut å ta två öl... så idag har jag minnesluckor å är kalasbakis å så vare en sjukt eventfull kväll igår 😛 Du skulle inte ha druckit två, du skulle ha druckit EN då. 😠
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Alltså nu kastar jag ut det där förbannade cakewalk ut genom fönsterhelvettet 😠 ...eller så är det nog kanske hårddisken som spökar 😕😱 Vågar man chansa på att köpa en ny och fräsch hårddisk? 😏
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Jag får upp meddelande om att sonarpdr.exe kraschar och det brukar den vanligtvis göra när jag belastar systemet lite för hårt. MEN den ska inte krascha när jag har stängt av alla effekter och skit.. när jag spelar in. Det ska ju inte belasta någonting då juh. Och så har jag ju kört tyngre projekt förr... 🙁 Så då är det kanske hårddisken som spökar ändå? Den börjar ju bli till åren.. 🙁 Döda mig!
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Har nån skimmat ditt kort? Ring till banken och spärra det fort!
Dingbats Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Fick ett sms av banken att de har spärrat det för att det var risk för skimmning
Dingbats Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Mm, har inte hänt nåt på kontot iaf, så enda som händer är att jag får ett nytt kort om några dar.
Linus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Alltså nu kastar jag ut det där förbannade cakewalk ut genom fönsterhelvettet 😠 Du är alltid välkommen över till Macfamiljen! ☺️😆😉
Neosus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Du är alltid välkommen över till Macfamiljen! ☺️😆😉 ååÅÅÅH.... DUUU.... DIN.................. 😠 ...ja fan varför inte! 😱
Linus Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 ååÅÅÅH.... DUUU.... DIN.................. 😠 ...ja fan varför inte! 😱 😆
Dingbats Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 påminn mig att nästa gång jag är ensam hemma en kväll ska jag köpa en flaska vin och supa till bara för erfarenhetens skull! kanske posta ett brev när jag håller på
Overkill Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Hej! Har druckit fyra-fem öl och är lite full. Nu lagar vi mat.
Recommended Posts