Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

orka

borka

torka

korka

horka, jorka, gorka, forka, dorka, porka, rorka, worka, qorka, zorka, corka, norka, morka och xorka är alla lediga! Shit pommes frites med bostongorka.

torkarumpangratis.se

Annons
Postat

Om man har mycket fantasi kan man möblera om bokstäverna i "mink" och få "min k"

Då måste man nog sjukskriva sig ett par dar efter den mentala ansträngningen det innebar.

Postat

Ni kan dra något gammalt över er! 😠

...typ ett gammalt täcke i er säng. ☺️

Godnatt.

Postat

GOD JÄVLA NATT 😠

😠

Ni kan dra något gammalt över er! 😠

...typ ett gammalt täcke i er säng. ☺️

Godnatt.

😠

😆

😄🥰

Postat

😆

Sebbe e cp

istället för att resa sig och koppla in sin sladd till tvn,

så ska han fiska upp min sladd (som redan är inkopplad) med sin oinkopplade sladd för att byta adaptern så han kan koppla sladden till sin dator...Hade han rest sig upp hade han bara behövt koppla om 1 grej bakom tvn

😆

Postat

Så... nu är jag klar med inspelningen. Nån vidare mixning orkar jag inte med xD

Jag tyckte klart bäst om bongotrummorna (eller om det var pepparkaksplastburkar), därefter en bas.

Men du... innan världslanseringen, så heter det nog "everything will get better".

🙂

Postat

åfan. jag äter 5 om dagen. vad blir det, bara 150 😏

Jag äter fem om året.

Mitt onda kolesterol är så lågt att det är omätbart.

Postat

Fördel med att inte tvätta håret på några dar: det blir snyggare.

Nackdel med att inte tvätta håret på några dar: det kliar utav helvete.

Postat

Faktiskt inte det jag menade, tänkte mer på att det är nu man väntar på äggen och kaffen, kollar tv och chillar innan man måste plugga och hålla på.

Postat

Man borde ha samlat på sig massa pantburkar innan 50-öringen försvann. Nu får man ju en krona för dom, i alla fall om man pantar dom en och en och hämtar ut pengarna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.