Dingbats Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 orka borka torka korka horka, jorka, gorka, forka, dorka, porka, rorka, worka, qorka, zorka, corka, norka, morka och xorka är alla lediga! Shit pommes frites med bostongorka. torkarumpangratis.se
Dingbats Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Just nu hatar jag min dator Det har den gjort sig förtjänt av
Fidden Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Om man har mycket fantasi kan man möblera om bokstäverna i "mink" och få "min k"
Dingbats Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Om man har mycket fantasi kan man möblera om bokstäverna i "mink" och få "min k" Då måste man nog sjukskriva sig ett par dar efter den mentala ansträngningen det innebar.
Linus Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Ni kan dra något gammalt över er! 😠 ...typ ett gammalt täcke i er säng. ☺️ Godnatt.
Neosus Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 ..och ingen tvätt tid innan den 9:onde. Måste jag ju åka och handla kalsonger. 😠 Fast inte nu för de e stängt.
Memphis Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 GOD JÄVLA NATT 😠 😠 Ni kan dra något gammalt över er! 😠 ...typ ett gammalt täcke i er säng. ☺️ Godnatt. 😠 😆 😄🥰
Pazo Postat 3 oktober 2010 Trådstartare Postat 3 oktober 2010 😆 Sebbe e cp istället för att resa sig och koppla in sin sladd till tvn, så ska han fiska upp min sladd (som redan är inkopplad) med sin oinkopplade sladd för att byta adaptern så han kan koppla sladden till sin dator...Hade han rest sig upp hade han bara behövt koppla om 1 grej bakom tvn 😆
debatt Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Så... nu är jag klar med inspelningen. Nån vidare mixning orkar jag inte med xD Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag tyckte klart bäst om bongotrummorna (eller om det var pepparkaksplastburkar), därefter en bas. Men du... innan världslanseringen, så heter det nog "everything will get better". 🙂
debatt Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 åfan. jag äter 5 om dagen. vad blir det, bara 150 😏 Jag äter fem om året. Mitt onda kolesterol är så lågt att det är omätbart.
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Men du... innan världslanseringen, så heter det nog "everything will get better". Men inte efter!
Dingbats Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Fördel med att inte tvätta håret på några dar: det blir snyggare. Nackdel med att inte tvätta håret på några dar: det kliar utav helvete.
Pico Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 det här är nog min favoritstund på dagen ändå Sambon har lämnat bostaden och du får lite egentid? 😄
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Sambon har lämnat bostaden och du får lite egentid? 😄 😛
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Faktiskt inte det jag menade, tänkte mer på att det är nu man väntar på äggen och kaffen, kollar tv och chillar innan man måste plugga och hålla på.
Overkill Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Man borde ha samlat på sig massa pantburkar innan 50-öringen försvann. Nu får man ju en krona för dom, i alla fall om man pantar dom en och en och hämtar ut pengarna.
Recommended Posts