Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Nu har jag typ valt ut vilka universitet jag ska söka till. University of Toronto McGill University (Montreal) University of Texas at Austin University of British Columbia (Vancouver) Queen's University (kingston, kanada) University of Oregon (Eugene, Oregon) Möjligen även i den ordningen. Kanada i första hand. Fast Toronto ligger ju nära USA.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag har gått om Killis i inlägg! Snart får jag hitta på titel.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Eller lägga in den. Hittat på har jag redan gjort.
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 häj! ☺️ Lite stressig dag. Hem direkt efter skolan, hämta upp trumgrejer, åka tillbaka in till stan till replokalen, kom hem nyss, ska ner till gymmet en timma nu, sen ska jag försöka hinna jobba på soundtracks innan jag lägger mig. 🤪 Askul att repa var det! ☺️
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 (redigerat) Harry Potter får skulden för ugglebrist i Indien xD Redigerat 4 november 2010 av Memphis
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Frimärken är FÖR DYRRRRRRRRRRRRRT!!!!!!!!!!!!!!!! e-post?? 😕
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Dinkis har inte upptäckt sådana modernigheter än. Skulle tippa på att han inte längstar på någon dator utan på sin manuella skrivmaskin. 😛
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Dingbats har visioner. Det är det inte många som har.
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Det kostar 70 öre att kopiera ett A4 i skolan, och den kanske blir på... sex A4 i största fall. Plus porto 12 kr. Runda upp till 17 kr då. Jag och en kompis gjorde ett sånt i... 8:an tror jag det var. Skulle bl.a. innehålla en seriefigur. Han hette Bentix. Vi tog en spänn styck. Kopierade gratis.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag och en kompis gjorde ett sånt i... 8:an tror jag det var. Skulle bl.a. innehålla en seriefigur. Han hette Bentix. Vi tog en spänn styck. Kopierade gratis. Hur såg han ut? Jag kommer skippa serier, för dålig på sånt. För dålig på att rita i allmänhet också, men det blir jag nog så illa tvungen till, fan.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Om jag var en sjögurka skulle jag avstå från att skaffa barn och satsa på att förverkliga mig själv.
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Dingbats har visioner. Det är det inte många som har. Jag tror att det är många som har visioner.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag tror att det är många som har visioner. Nej, bara jag.
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 .. och DÄR dog tråden... För i helvete, sluta döda tråden då! 😛
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Slej, berätta mer om din nya avatar, ser ut som du råkade somna på tangentbordet när du hade Paint uppe? 😄
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag fattar inte varför det är en sån övervägande majoritet tjejer bland folk som sysslar med post. Postcrossing (vykortsutbyte): 29 466 män, 120 058 kvinnor Swap-bot (allt möjligt-utbyte): Finns ingen statistik, men gruppen "Swedish Swappers" har 23 tjejer och 1 kille (jag) International Union of Mail-Artists: 558 killar, 722 tjejer, okej där var det jämnare, men det är många som inte skriver ut kön, så jag tror det är lite fler tjejer. sendsomething (allt möjligt-utbyte): Finns ingen statistik, men slumpade tio användare, varav 9 tjejer och 1 kille.
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Slej, berätta mer om din nya avatar, ser ut som du råkade somna på tangentbordet när du hade Paint uppe? 😄 mäh..😛...ser du inte landskapet åsså mitt ben i förgrunden...hur kan man lägga upp en förstoring??😕
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Slej, berätta mer om din nya avatar, ser ut som du råkade somna på tangentbordet när du hade Paint uppe? 😄 Någon slags ängel. Han har blivit religiös.
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 fast just det...gjorde den på jobbdatorn 😱 Sover du på jobbet? 😆😆
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Någon slags ängel. Han har blivit religiös. Nej. Inte mer eller mindre än förut.
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Nej. Inte mer eller mindre än förut. Okej, kanske inte helt religiös, men mer eller mindre.
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Någon slags ängel. Jag hade en svensklärare som sa att uttrycket "någon slags" inte finns - att det ALLTID heter "något slags", vilket skulle komma från "ett slag av", enligt henne, att man inte säger "en slag av". 😲 Något slags ängel 🤪
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag hade en svensklärare som sa att uttrycket "någon slags" inte finns - att det ALLTID heter "något slags", vilket skulle komma från "ett slag av", enligt henne, att man inte säger "en slag av". 😲 Något slags ängel 🤪 Ja, men det låter ju fel. Eller hur? Jag skulle hävda att "slags" och "sorts" har blivit egna ord, oböjliga adjektiv eller pronomen eller vad man vill kalla dem (eller varför inte dra till med adverb som man alltid gör när man känner sig osäker).
Recommended Posts