debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Sonar Le Ableton Live! Le Cubase Le Digital Orch Plus och Cubase Essential 4 är vad jag har, men hara bara installerat och använder bara det sistnämnda. 😑
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 God morgon!! Dagens fråga: Hur kan det komma sig att alla i LÄNGSTA fått avdrag i sina ryktespoäng till 0? Det finns en tråd om just ryktespoängen nu, och helt plötsligt åkte vi här ned på 0. Konstigt. Nån djävel som klagat? Däremot fick de i den där tråden en väldig massa plus - för de klickade ju på varann som dårar. 🤪 1
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Z68KiyCMWdk&feature=related
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Om tio år kommer man att behöva legitimera sig för att skicka brev. Kom ihåg var ni läste det först.
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Detta var väl ungefär vad jag ville ha sagt och sa också: Pratade med min rösttränare idag om olika genrer. Vi pratade om både uppsjungning och nedsjungning. Min röst börjar få mer stabilitet nu. Men jag sjunger tydligen mer som Malena Ernman än Axl Rose. 🤪 xD
Pazo Postat 4 november 2010 Trådstartare Postat 4 november 2010 assåå... Jag vaknar... öppnar dörren för att gå på toa, precis då hör jag "plums"... tittar på stängda toadörren å bah... jahap, sebbe bajsar 😛
Memphis Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 (redigerat) Härligt sätt att starta morgonen på. 😛 Redigerat 4 november 2010 av Memphis
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 ...eller jag skojjar bara. 😊 okej ☺️ Gooder morgon! Fan va gott jag sovit. / G Äspinen 🥰
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 God morgon!! Dagens fråga: Hur kan det komma sig att alla i LÄNGSTA fått avdrag i sina ryktespoäng till 0? Det finns en tråd om just ryktespoängen nu, och helt plötsligt åkte vi här ned på 0. Konstigt. Nån djävel som klagat? Däremot fick de i den där tråden en väldig massa plus - för de klickade ju på varann som dårar. 🤪 Vi i lengstah är bäst! + 1 på det ( obs + 1 kan va lite osynligt åxå...liksom "word") 😑 KAFFE!😮
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 😆 Mycket roligare än Batman! Gäller Hitler generellt.
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 😆 Mycket roligare än Batman! Gäller Hitler generellt. En idiot som utrotade 6 miljoner judar....så att så jävla roligt är det inte! ( fast du kanske var ironisk???)
Dingbats Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 När jag blir ledare för militärdiktaturen Sverige ska jag förbjuda alla maskiner som låter högre än 10 dB inom ett avstånd på 300 meter från bostadsområden.
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 (redigerat) ...de får köra manuellt... Redigerat 4 november 2010 av debatt
Pazo Postat 4 november 2010 Trådstartare Postat 4 november 2010 (redigerat) När jag blir ledare för militärdiktaturen Sverige ska jag förbjuda alla maskiner som låter högre än 10 dB inom ett avstånd på 300 meter från bostadsområden. man får inte ha mobiler å datorer i bostadsområden? EDIT: Eller stereor, tv-apparater, hörlurar... osv... typ allting... Redigerat 4 november 2010 av Pazo
Recommended Posts