Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sonar Le

Ableton Live! Le

Cubase Le

Digital Orch Plus

och

Cubase Essential 4

är vad jag har, men hara bara installerat och använder bara det sistnämnda.

😑

Annons
Postat

God morgon!!

Dagens fråga: Hur kan det komma sig att alla i LÄNGSTA fått avdrag i sina ryktespoäng till 0? Det finns en tråd om just ryktespoängen nu, och helt plötsligt åkte vi här ned på 0. Konstigt. Nån djävel som klagat? Däremot fick de i den där tråden en väldig massa plus - för de klickade ju på varann som dårar.

🤪

• Gilla 1
Postat

Detta var väl ungefär vad jag ville ha sagt och sa också:

Pratade med min rösttränare idag om olika genrer.

Vi pratade om både uppsjungning och nedsjungning.

Min röst börjar få mer stabilitet nu.

Men jag sjunger tydligen mer som Malena Ernman än Axl Rose.

🤪

xD

Postat

God morgon!!

Dagens fråga: Hur kan det komma sig att alla i LÄNGSTA fått avdrag i sina ryktespoäng till 0? Det finns en tråd om just ryktespoängen nu, och helt plötsligt åkte vi här ned på 0. Konstigt. Nån djävel som klagat? Däremot fick de i den där tråden en väldig massa plus - för de klickade ju på varann som dårar.

🤪

Vi i lengstah är bäst! + 1 på det ( obs + 1 kan va lite osynligt åxå...liksom "word") 😑

KAFFE!😮

Postat

När jag blir ledare för militärdiktaturen Sverige ska jag förbjuda alla maskiner som låter högre än 10 dB inom ett avstånd på 300 meter från bostadsområden.

Postat (redigerat)

När jag blir ledare för militärdiktaturen Sverige ska jag förbjuda alla maskiner som låter högre än 10 dB inom ett avstånd på 300 meter från bostadsområden.

man får inte ha mobiler å datorer i bostadsområden?

EDIT: Eller stereor, tv-apparater, hörlurar... osv... typ allting...

Redigerat av Pazo
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.