Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Har kollat, dom suger. På Bandfinder.se finns mycket mer men har inte hittat någon bra. 😑 Två hörde av sig men det blev inget med det. En tredje hörde av sig men han var liten pojkvask så blev inget av det heller. 😛 Funtar på att hänga upp annons på musikaffärer, där strövar ju mycket musiker. Men man tycker det inte borde vara så jälva svårt att hitta metalfolk i hårdrockstäta Gbg. 😳 Affischer på musikaffärer är bra. ☺️
slejnard Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Gäller att hänga med Slejjis. 😄 Japp...försöker...är i synk 😉
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Affischer på musikaffärer är bra. ☺️ Var det så ni i ert band fann varandra ?
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag brukar annonsera på dejting-sidor. Men än har jag inte hittat några bandmedlemmar.. ..knullkontakt.com är kanske inte det rätta stället. 😱
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Nämen vahettere.. Dax för en fika snart..tror ja. 😱
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Har kollat, dom suger. På Bandfinder.se finns mycket mer men har inte hittat någon bra. 😑 Två hörde av sig men det blev inget med det. En tredje hörde av sig men han var liten pojkvask så blev inget av det heller. 😛 Funtar på att hänga upp annons på musikaffärer, där strövar ju mycket musiker. Men man tycker det inte borde vara så jälva svårt att hitta metalfolk i hårdrockstäta Gbg. 😳 Var det sångare, sa du?! Pratade med min rösttränare idag om olika genrer. Vi pratade om både uppsjungning och nedsjungning. Min röst börjar få mer stabilitet nu. Men jag sjunger tydligen mer som Malena Ernman än Axl Rose. //:debatt
Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Var det så ni i ert band fann varandra ? Nope. Men det är väl där musiker brukar hänga? 😛
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Var det sångare, sa du?! Pratade med min rösttränare idag om olika genrer. Vi pratade om både uppsjungning och nedsjungning. Min röst börjar få mer stabilitet nu. Men jag sjunger tydligen mer som Malena Ernman än Axl Rose. //:debatt Va vill du ha sagt debatt, att du vill sjunga i vårt metalband? 😛
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Svårt sätta upp en lapp på thomann. 😛 Nä de e inte så svårt.. Jag provade nyss! 😱
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) MÄH! Klockar bara rusar iväg, har alldeles för mycket jag ska göra, önskar dygnet hade 40 timmar. 😑 Fick iaf nyss gjort ännu ett soundtrack till kortfilmen. 🤪 Blev asgött faktiskt. ☺️ Redigerat 3 november 2010 av Memphis
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Va vill du ha sagt debatt, att du vill sjunga i vårt metalband? 😛 Detta var väl ungefär vad jag ville ha sagt och sa också: Pratade med min rösttränare idag om olika genrer. Vi pratade om både uppsjungning och nedsjungning. Min röst börjar få mer stabilitet nu. Men jag sjunger tydligen mer som Malena Ernman än Axl Rose. 🤪
Neosus Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Det snackas vilt om Sonar X1 på Cakewalks forum. Roligt att läsa... 😆 God Natt! 😑
debatt Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Eehhh... har de ett EGET forum. Jag har en Sonar LE-version på cd. Kanske är idé att installera den? 😕
Recommended Posts