Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Lyssnade precis på råinspelningen vi gjort på vår senaste låt. FUCK, den är ju riktigt bra! 🙂 Det är fan kul att skriva låtar i replokalen! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor! Najs! 😄 Ja, det e sjukt kul att skriva låtar i replokalen. Sjukt kul att spela i band. Ska repa imorn. 🥰 Micke, du har inget bra tips på hur man hittar sångare? 😕
Linus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 textstorleken förlåter jag, men att statusen hamnar en rad under namnet minskar ju möjligheterna drastiskt 🙁 Fredrik Johansson är ledsen. 🙁
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag har inget minne 😕 Inte jag heller, inte vad jag minns iallafall.. 😕
Pazo Postat 3 november 2010 Trådstartare Postat 3 november 2010 Jag vill också ha 2gb mer i minne! de jobbiga är ju bara att jag måste köpa 4gb å få 2gb över om jag ska skaffa de
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Men han säger ju att han skulle få två gig över. Fyra minus två är två gig som får plats alltså.
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Han måste köpa ett minne som är på fyra gig och sätta in det istället för det minnet på två gig som nu sitter i datorn.
Pazo Postat 3 november 2010 Trådstartare Postat 3 november 2010 Han måste köpa ett minne som är på fyra gig och sätta in det istället för det minnet på två gig som nu sitter i datorn. Eller två minnen på två gig istället för de två på 1gig som ligger inne nu
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Äre inte bättre att köpa 2 datorer... då har han ju.... 2 😕😕
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 ...eller 3 om han har en sen förut.. .då blir en jävla massa. 😱 MAN får int bli dum.. 🥰
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 nätvaro är inte synonymt med facebook och twitter
Pazo Postat 3 november 2010 Trådstartare Postat 3 november 2010 Jag har! Fast den är mest bara till DKM. Så jag postar ju inte vardagsgrejer där.
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Paz, Killis, fan va balla ni e på alla dkm-bilder. 🥰
Pazo Postat 3 november 2010 Trådstartare Postat 3 november 2010 Paz, Killis, fan va balla ni e på alla dkm-bilder. 🥰 😮
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) En sån här kommer jag inskaffa snart. ☺️ Sjukt smidigt hjälpverktyg för Cad. Typ dubblar arbetshastigheten eftersom man kan göra allt snurrande, zoomande, panorerande med vänsterhanden istället, den handen som annars inte gör något, medan man gör alla kommandon, inställningar med musen.🥰 Och man kan göra snygga rörliga animationer runt modellen osv. ☺️ 🥰 Redigerat 3 november 2010 av Memphis
Recommended Posts