Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hur ser den ut??

Här var vi entusiastiska.

Jag vet inte än, året är inte slut.

Det mesta talar för att The Books - The Way Out toppar listan. Andra skivor som kommer med lär vara of Montreal, Holy Fuck, Sea Oleena, kanske Dungen, Trouble Books, She & Him kom ju i år!!, troligen inte Hot Chip, kanske BSS, får se om det blir några fler. Hur många är det där... nio, och då ska inte alla vara med.

Postat

Skivor som är med på listan är ju iaf: Ariel Pink's Haunted Graffiti, LCD Soundsystem, Local Natives, The Roots, Robyn, Fang Island, Beach House.

Ariel Pink och LCD är bra, men håller inte rakt igenom tycker jag.

Postat

Jag planerar också att ha med recensioner på lite allt möjligt, typ som Galago som har recenserat statens offentliga utredningar,fylle-sms, att minnas sin barndom och DN:s nyhetsvärdering.

Postat

Jag planerar också att ha med recensioner på lite allt möjligt, typ som Galago som har recenserat statens offentliga utredningar,fylle-sms, att minnas sin barndom och DN:s nyhetsvärdering.

Blev inte om något konstigt litet alltså?

Postat

Blev inte om något konstigt litet alltså?

Den meningen tog sin lilla tid att tolka. Jag läste "inte" som subjekt först, sen "om" som subjekt, sen trodde jag du drev med mig. Nu förstår jag.

Nej, det blir väl lite om allt möjligt, inget speciellt ämne.

Postat

textstorleken förlåter jag, men att statusen hamnar en rad under namnet minskar ju möjligheterna drastiskt 🙁

Fredrik Johansson

är ledsen.

Postat (redigerat)

Killis är rolig.

fast så är han inte det.. :pPpPpPPppPPPpPPppppp

Fast så e han det. xD xDxxDDDxDDDxXdDxD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.