Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Hur ser den ut?? Här var vi entusiastiska. Jag vet inte än, året är inte slut. Det mesta talar för att The Books - The Way Out toppar listan. Andra skivor som kommer med lär vara of Montreal, Holy Fuck, Sea Oleena, kanske Dungen, Trouble Books, She & Him kom ju i år!!, troligen inte Hot Chip, kanske BSS, får se om det blir några fler. Hur många är det där... nio, och då ska inte alla vara med.
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Skivor som är med på listan är ju iaf: Ariel Pink's Haunted Graffiti, LCD Soundsystem, Local Natives, The Roots, Robyn, Fang Island, Beach House.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Skivor som är med på listan är ju iaf: Ariel Pink's Haunted Graffiti, LCD Soundsystem, Local Natives, The Roots, Robyn, Fang Island, Beach House. Ariel Pink och LCD är bra, men håller inte rakt igenom tycker jag.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag planerar också att ha med recensioner på lite allt möjligt, typ som Galago som har recenserat statens offentliga utredningar,fylle-sms, att minnas sin barndom och DN:s nyhetsvärdering.
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag planerar också att ha med recensioner på lite allt möjligt, typ som Galago som har recenserat statens offentliga utredningar,fylle-sms, att minnas sin barndom och DN:s nyhetsvärdering. Blev inte om något konstigt litet alltså?
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Blev inte om något konstigt litet alltså? Den meningen tog sin lilla tid att tolka. Jag läste "inte" som subjekt först, sen "om" som subjekt, sen trodde jag du drev med mig. Nu förstår jag. Nej, det blir väl lite om allt möjligt, inget speciellt ämne.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Blev inte om något konstigt litet alltså? Vad betyder det på svenska? 🤪
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag andades fel och kunde inte göra röstanalysen på sjukhuset idag. Jag fick en ny tid och ska göra andningsövningar tills dess.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 piggelin Klassiker. Som päronsplitt, 88an, GB Sandwich, Igloo, Storstrut.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Eftersom jag somnar hela tiden här... inte så konstigt, så måste jag ta en riktig tupplur en gång för alla.
slejnard Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Klassiker. Som päronsplitt, 88an, GB Sandwich, Igloo, Storstrut. 😮 gott gott i gottgott 🥰
Fidden Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 textstorleken förlåter jag, men att statusen hamnar en rad under namnet minskar ju möjligheterna drastiskt 🙁 Fredrik Johansson är ledsen.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 FY I HELVETE VAD SKÖNT!!!! Installerade 2 extra gig minne i datorn nu, från 1 till 3 gig! Underbart!
Fidden Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 jag har bara ett gigminne. kanske borde spela mer live nån gång.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Nu kan jag trycka fem gånger på "öppna hemmapp" och så ÖPPNAR DEN HEMMAPPEN FEM GÅNGER!
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 old joke is old så är det inte det ;PpPpPppPpp
Memphis Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) Killis är rolig. fast så är han inte det.. :pPpPpPPppPPPpPPppppp Fast så e han det. xD xDxxDDDxDDDxXdDxD Redigerat 3 november 2010 av Memphis
Recommended Posts