Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag är med i en enorm dryg sifoundersökning där jag måste skicka en massa brev varje dag och fylla i grejer på internet och jävla grejer.

Postat

blääää kommer fan bli awkward nästa gång jag träffar hon från igår 😛 med lite tur var hon så full att hon inte minns något. fast jag kommer ju iofs fortfarande ihåg.

Postat

jag är med i en enorm dryg sifoundersökning där jag måste skicka en massa brev varje dag och fylla i grejer på internet och jävla grejer.

Nu blir jag avundsjuk! Jag vill också vara med.

Postat

blääää kommer fan bli awkward nästa gång jag träffar hon från igår 😛 med lite tur var hon så full att hon inte minns något. fast jag kommer ju iofs fortfarande ihåg.

Du kunde väl iaf gått med på att kramas lite... fattar inte grejen riktigt faktiskt...

Postat

Nu blir jag avundsjuk! Jag vill också vara med.

Driver du eller? Eller ja det är ju kul att hjälpa posten, men det är sjukt segt.

Postat

Du kunde väl iaf gått med på att kramas lite... fattar inte grejen riktigt faktiskt...

Var ju det jag gjorde. Om du nu inte använder kramas som en metafor för typ knulla.

Postat

Men det är ju hon som har gjort bort sig om nåt, du sa ju bara nej, det var ju hon som var på.

Jaha nä gjort bort sig är det väl inte tal om. Och jag sa inte nej jag mer var nej.

Postat

Usch. Jag har inte lust till nånting och känner mig mest äcklad och irriterad på alla påträngande familjemedlemmar och världsdelar

Postat

Usch. Jag har inte lust till nånting och känner mig mest äcklad och irriterad på alla påträngande familjemedlemmar och världsdelar

gott

Postat

bropå vart man drar gränsen mellan könen

ibland är det skitsvårt, det liksom smälter ihop. sen blir det bebisar.

Postat

en av anledningarna till att jag duschade var att få bort hörlursfrisyren, men nu sitter jag här med lurarna på mig igen.

FAAAAN!

Postat

orka

borka

torka

korka

horka, jorka, gorka, forka, dorka, porka, rorka, worka, qorka, zorka, corka, norka, morka och xorka är alla lediga! Shit pommes frites med bostongorka.

Postat

eller schenker eller whatever.

UPS jag skrev fel.

😆 :lol: 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.