Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag gillar mindre texten! Hade en period där jag gjorde det med flit i fejjan och längsta Jag gillar också mindre texten bättre. Gillar också att själva statusen finns på raden under nu.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Tycker det ser rent förjävligt ut rent ut sagt. Jag trodde det var en bugg i Stylish eller nåt först.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Om det inte vore för att jag verkligen inte vill skulle jag börja dricka kaffe.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Idag har jag fått nio mejl från fyra privatpersoner och två internettjänster.
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd. Står det där seriöst i en text som gäller idag???
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Fy i helvete. När jag blir justitieminister ska Bruno K. Öijer få skriva om hela lagboken.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag ska korta ned den när jag blir diktator. Det räcker med ett enda ord. Dödsstraff.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Ser helt cp ut. Enbart fult. Förvisso men man har ju alltid zoomen på 200 eller 400% ändå. Och scrollar som fan även i sidled. 😆😐
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd. Glasklart. Vad är problemet?
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Regnar ute. Askallt inne. Eller också är det tvärtom.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) På mellanstadiet kallade dem det för "test". Sen kom man upp till högstadiet och då blev det "prov" och man kände sig stor. Efter gymnasiet heter det "tenta" och det är absolut ingen skillnad. EDIT: DEM?????????????????? Redigerat 3 november 2010 av Dingbats
Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) Jag fattar inte hur min chef lyckas stressa mig hela tiden... Redigerat 3 november 2010 av Micke H
Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Lyssnade precis på råinspelningen vi gjort på vår senaste låt. FUCK, den är ju riktigt bra! 🙂 Det är fan kul att skriva låtar i replokalen! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor!
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Det är fan kul att [...]! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor! Tycker jag stämmer in bra på de flesta kreativa sysselsättningar.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 På mellanstadiet kallade dem det för "test". Sen kom man upp till högstadiet och då blev det "prov" och man kände sig stor. Efter gymnasiet heter det "tenta" och det är absolut ingen skillnad. EDIT: DEM?????????????????? Njaaaa.... fungerar med "de".
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Det är fan kul att skriva låtar i replokalen! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor! Lerduveskytte.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag fattar inte hur min chef lyckas stressa mig hela tiden... Försök stressa honom istället! 1
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) I och med att jag ska göra ett zine har jag nu en bra anledning till att göra en topp 10-albumlista. EDIT: Årsbästa alltså. Redigerat 3 november 2010 av Dingbats
Overkill Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 I och med att jag ska göra ett zine har jag nu en bra anledning till att göra en topp 10-albumlista. EDIT: Årsbästa alltså. Hur ser den ut??
Recommended Posts