Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gillar mindre texten!

Hade en period där jag gjorde det med flit i fejjan och längsta

Jag gillar också mindre texten bättre. Gillar också att själva statusen finns på raden under nu.

Annons
Postat

Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd.

Postat

Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd.

Står det där seriöst i en text som gäller idag???

Postat

Ser helt cp ut. Enbart fult.

Förvisso men man har ju alltid zoomen på 200 eller 400% ändå.

Och scrollar som fan även i sidled.

😆😐

Postat

Glasklart.

Vad är problemet?

Postat (redigerat)

På mellanstadiet kallade dem det för "test". Sen kom man upp till högstadiet och då blev det "prov" och man kände sig stor. Efter gymnasiet heter det "tenta" och det är absolut ingen skillnad.

EDIT: DEM??????????????????

Redigerat av Dingbats
Postat

Lyssnade precis på råinspelningen vi gjort på vår senaste låt. FUCK, den är ju riktigt bra! 🙂

Det är fan kul att skriva låtar i replokalen! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor!

Postat

Det är fan kul att [...]! Ibland är det svårt, ibland bara flyger det fram geniala grejor!

Tycker jag stämmer in bra på de flesta kreativa sysselsättningar.

Postat

På mellanstadiet kallade dem det för "test". Sen kom man upp till högstadiet och då blev det "prov" och man kände sig stor. Efter gymnasiet heter det "tenta" och det är absolut ingen skillnad.

EDIT: DEM??????????????????

Njaaaa.... fungerar med "de".

Postat (redigerat)

I och med att jag ska göra ett zine har jag nu en bra anledning till att göra en topp 10-albumlista.

EDIT: Årsbästa alltså.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.