Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Fick ihop ett soundtrack till. Lugn pianostycke. ☺️ Sova nu, herrå! ☺️
Dingbats Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Roligaste vitsen i min blondinskämtsbok: What do you call a blonde in a tree with a briefcase? A branch manager.
Dingbats Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Älskar när man chansar på en skiva att sätta på och så passar den perfekt.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 några enkla ackord & en melankolisk melodi ett uppgivet tonfall & en gammal gitarr så blire bra nattis
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 ...200 jävla spänn kostar min .se-domän. Aldrig att jag betalar det.. 😠 Så jag flyttar den istället.. 😠 Är det nu man ska ha haft GoDaddy som utomstående separat domänregistrator istället för ett svenskt webbhotell? 😕 Fast jag förstår aldrig varför det är bättre. Om GoDaddy lägger ned så blir det ju rimligen svårare att nå dem än att nå ett f.d. webbhotell i Sverige... 😲
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 ...200 jävla spänn kostar min .se-domän. Aldrig att jag betalar det.. 😠 Så jag flyttar den istället.. 😠 Berätta hur det går till!! Sedan, om du ska ha .se som din domän, så borde du haft Binero - för de hade ett reapris förra månaden. 0 kr.
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Går allt som önskat har jag en webbsida själv om 3 veckor förresten!! 😄
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag flyttade över se-domänen till Oderland där jag har allt annat.. Jag mejlade till supporten på Oderland och frågade om jag kunde flytta över domänen från www.iis.se (där min .se-domän låg tidigare). Det enda dom ville ha var auktoriseringskoden och vilket domännamn det gällde. Sedan tog det bara några minuter så var det fixat. (Oderland e snabba...) Sparar iallafall 76 kronor per år.. 😑
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Är det nu man ska ha haft GoDaddy som utomstående separat domänregistrator istället för ett svenskt webbhotell? 😕 Fast jag förstår aldrig varför det är bättre. Om GoDaddy lägger ned så blir det ju rimligen svårare att nå dem än att nå ett f.d. webbhotell i Sverige... 😲 Mig veterligt så är inte Godaddy en registrar för .se-domän och anledningen varför jag flyttade min till Odeland är egentligen för att jag tycker dom e grymt stabila. ☺️
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) Mig veterligt så är inte Godaddy en registrar för .se-domän och anledningen varför jag flyttade min till Odeland är egentligen för att jag tycker dom e grymt stabila. ☺️ Jaså? Jag tror de kan fixa .se numera även om de finns i Staterna. Fast jag har inte övertygats om att skaffa dem. Ändå. Har ju liksom inte tänkt att byta från Binero heller, så... Och OM Binero skulle konkursa så måste ju mitt domännamn vara mitt iaf och ledigt och tillgängligt för mig, menar jag. Nån djävla ordning får det va! 😆 Redigerat 3 november 2010 av debatt
debatt Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) Jag flyttade över se-domänen till Oderland där jag har allt annat.. Jag mejlade till supporten på Oderland och frågade om jag kunde flytta över domänen från www.iis.se (där min .se-domän låg tidigare). Det enda dom ville ha var auktoriseringskoden och vilket domännamn det gällde. Sedan tog det bara några minuter så var det fixat. (Oderland e snabba...) Sparar iallafall 76 kronor per år.. 😑 Ska DE ha auktoriseringskoden - det verkar skumt... Läste ett skräckexempel på Nätet om någon som registrerat sin domän i USA och där kunde lagvrängarna få till det så att registratorn ÄGDE det domännamnet sedan och alla andra domännamn som registrerats hos dem, enligt amerikansk lag. Va fan!! 😳 Nu var inte detta Go Daddy, men iaf... taatigt var det! Redigerat 3 november 2010 av debatt
slejnard Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Good morning. Starta dagen med en prutt e bra för magen:wub:
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Påminner mig om en fantastisk "serie" av Sara Granér som jag här återger i ASCII-form: Hej historia! i Norden skedde övergången från bronsålder till järnålder på 500-talet före Kr. 1939 invaderade Tyskland Polen 1947 infördes personnummer i Sverige 1970 fick Solsjenitzyn nobelpriset i litteratur. 1995 vann Tjeckien ishockey-VM 2006 fanns över 40.000 hundar registrerade hos Svenska kennelklubben bara i Stockholms län. 600 av dessa djur antas bo på Östermalm År 2007 inföll julafton på en måndag. NÄR SKA NÅGON SÄGA STOPP??
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Har ni också att texten har blivit mycket mindre på Facebook?
Pico Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Har ni också att texten har blivit mycket mindre på Facebook? Jepp.
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Nu har jag skrivit ledaren till mitt zine. Roligt. Nu ska j
Micke H Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Önskar jag och min tjej hade fler morgonar att bara pyssla om varandra, men allting är så stressigt jämt... 😏 Fast va fan, man ska väl njuta av den tid man får. ☺️
Pazo Postat 3 november 2010 Trådstartare Postat 3 november 2010 Jag gillar mindre texten! Hade en period där jag gjorde det med flit i fejjan och längsta
Dingbats Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Hellre njuta av den tid man får än fråga vilken tid man njöt
Recommended Posts